MG Motors România a lansat, la Country Spa Health & Beauty Retreat din Snagov, noul MG3 Hybrid+, un model de clasa B cu prețuri pornind de la 19.500 € (98.216 LEI), cu TVA inclus.
MG3 Hybrid+ combină eficiența cu performanța, oferind o putere combinată de 194 de cai putere, obținută grație unui motor pe benzină de 1.5L cu 143 CP și unui motor electric de 100 kW. Cu un consum impresionant de doar 4,4 L/100 km, acest hibrid nu doar economisește combustibil, ci și reduce emisiile de CO2. Echipat cu tehnologie de ultimă generație, inclusiv un ecran de infotainment cu conectivitate pentru smartphone și sisteme avansate de asistență la condus, MG3 Hybrid+ este alegerea ideală pentru cei care își doresc un vehicul modern, eficient și prietenos cu mediul.
Hatchback-ul, care a fost proiectat în Shanghai, urmează liniile sedanurilor mai mari MG5 și MG7, având caracteristici faciale mai agresive și o caroserie sculptată.
Cu o lungime de 4.113 mm, o lățime de 1.797 mm și o înălțime de 1.502 mm, noul MG3 este puțin mai lung, mai lat și mai scund în comparație cu predecesorul său. Conform companiei, creșterea amprentei duce la un interior mai spațios și un portbagaj de 293 litri, care este puțin mai mare decât spațiul de încărcare al rivalului Toyota Yaris Hybrid.
Cockpitul complet digital cuprinde un grup de instrumente digital de 7 inch și un ecran tactil pentru infotainment de 10.25 inch, care vine standard cu navigație și conectivitate Android Auto / Apple CarPlay. Găsim, de asemenea, o serie de comutatoare tip manetă pe consola centrală, patru porturi USB și mai multe butoane pe volan. Echipamentele de siguranță includ pachetul ADAS MG Pilot cu sisteme precum controlul adaptiv al vitezei de croazieră.
Spre deosebire de predecesorul său exclusiv pe benzină, MG3 din 2024 este disponibil exclusiv în formă hibridă autoîncărcabilă. Trenul de putere Hybrid+ cuprinde un motor pe benzină cu patru cilindri de 1,5 litri, care produce 101 CP (75 kW / 102 CP), un motor electric unic care produce 134 CP (100 kW / 136 CP), o baterie de 1,83 kWh și o cutie de viteze automată cu trei trepte. Șoferul are acces la trei moduri de conducere – Eco, Standard și Sport – dintre care ultimul permite o accelerație de la 0 la 100 km/h în 8 secunde. În același timp, MG3 are un consum combinat de combustibil de 4,4 litri/100 km și emite 100 g/km CO2.
În ceea ce privește șasiul, inginerii MG au adăugat noi „componente cu rigiditate ultra-înaltă”, care împreună cu o nouă configurație a suspensiei aduc îmbunătățiri în manevrabilitate, confortul de rulare și izolarea fonică în comparație cu MG3-ul anterior.
Rivalii noului MG3 care vin și ei cu configurații hibride autoîncărcabile includ Toyota Yaris, Renault Clio și Honda Jazz. Restul concurenței din segment este disponibilă fie cu trenuri de putere hibride ușoare (Peugeot 208, Opel Corsa și Hyundai i20), fie cu motoare neelectrificate (VW Polo, Skoda Fabia, Seat Ibiza).
Am luat un prim contact cu această mașină pe parcursul a câtorva zeci de kilometri. Modelul are trei versiuni de echipare: Explore, Excite și Exclusive, cea mai scumpă având un preț de 22.490 de euro (TVA inclus).