În sfârșit, rebrandingul Ssang Yong ajunge și la testele Autoreport.ro, dar nu singur, ci alături de ACTYON, primul model care poartă noua siglă KGM.
Actyon este un SUV în stil coupe destinat să concureze direct cu modele precum GWM Haval H6 GT și descris de creatorii săi ca un „SUC” – Sports Utility Coupe – similar modului în care BMW își promovează SUV-urile ca Sports Activity Vehicles. Modelul este derivat din Torres.
Un element distinctiv este stâlpul C supradimensionat, care probabil va crea un unghi mort considerabil, dar contribuie la un hayon mai înclinat și atrage atenția asupra ornamentului argintiu contrastant care urcă de-a lungul acoperișului. Forma faruruilor dar și a blocurilor optice spate este una futuristă și bazată în general pe linii și alte forme geometrice complexe formate din 6 linii per fiecare unitate pe partea spate la stopuri și semnalizare. O linie luminoasă încadrează și numele modelului pe ușa spate.
Bazat pe filosofia de design a KGM, ‘Powered by Toughness’, designul interior completează exteriorul ‘stilat și dinamic’ cu un spațiu larg și un aspect orizontal simplu. Dispune de un design ergonomic care se concentrează pe conducere cu conceptul Slim & Wide, îmbunătățit de elemente luxoase și high-tech.
Designul interior futurist centrat pe șofer îmbunătățește vizibilitatea și operabilitatea. Integrarea unui cluster de 12,3 inci cu un sistem info-con de 12,3 inci, un afișaj panoramic prezintă intuitiv informațiile esențiale pentru conducere. Utilizabilitatea îmbunătățită a sistemului AVNT cu noua UX (User Experience) asigură un mediu de conducere mai stabil.
Sub capotă este motorul 1,5 litri GDI-turbo. Acesta furnizează putere maximă de 163 CP la 5500 rpm și cuplu maxim de 280 Nm la 1500–4500 rpm cu emisii CO2 de 146 g/km. Cuplat la o transmisie automată cu 6 trepte, acest propulsor oferă puterea foarte prompt. Din punct de vedere al dinamicii, mașina stă foarte bine, Actyon este disponibil cu tracțiune față sau integrală.
Actyon oferă sistemul avansat de asistare a șoferului și de siguranță care include sistemul avansat de frânare de urgență (AEBS) suplimentat cu cameră video și radar, asistență pentru menținerea pe banda de circulație, alertă la mișcarea vehiculului din față, alerte privind distanța sigură de urmărire și atenția șoferului, tempomat inteligent și adaptiv, precum și asistență pentru faza lungă. De asemenea, dispune de funcția de detectare a unghiului mort, asistență pentru menținerea pe banda de circulație, alertă pentru plecarea vehiculului din față și alertă privind traficul în spatele automobilului, cu activarea automată a frânelor de către toate cele trei funcții dacă șoferul nu acționează frâna mai repede. Avem asistență care se ocupă de starea de oboseală a șoferului, dar și obligatoriul sistem de avertizare pentru depșirea limitei de viteză.
KGM Actyon Exclusive
0-100 km/h: 10,8
– Viteza maximă: 191 Km/oră
– L/l/î: 4.740/1.910/1.680
– Masă proprie: 1.580 kg
– Volum portbagaj (l) 668
– Cilindree (cmc) 1.497
– Putere (CP) 163 la 5.500 rpm
– Cuplu maxim (Nm) 280 la 1.500 rpm
– Consum mediu 7 l/100 km (mixt)
– Cutie de viteze automată, 6 trepte



















