Marea Britanie are deja primele prețuri afișate pentru modelul Spring, chiar dacă mașina va ajunge în acestă țară abia în toamnă. Lansarea modelului Spring în Marea Britanie aduce însă și primele prețuri ale versiunii facelift, care erau de așteptat să fie mai mici decât cele ale modelului actual.
Conform reprezentanților Dacia, prețurile pentru faceliftul Spring vor fi anunțate în a doua jumătate a anului, inclusiv pentru piața din România.
Dacia a deschis acum comenzile pentru Marea Britanie, cu un nivel de 14.995 de lire pentru cea mai ieftină versiune, cea echipată cu motor de 45 CP, cu Media Control (fără ecran central) și fără aer condiționat și cu geamuri electrice față. Prețul este echivalent a aproximativ 17.500 de euro, ceea ce reprezintă cel mai probabil și prețul cu care vom putea cumpăra Dacia Spring în România.
Pentru echipare Expression, prețul anunțat în Marea Britanie este cu 1000 de lire mai mult, adică aproape 16.000 de lire, echivalentul sumei de 23.400 de euro. Asta înseamnă că versiunea intermediară, echipată cu motor de 65 CP, va avea de asemenea un preț foarte bun, de circa 18.700 euro.
În fine, echiparea de top, Extreme, va costa aproape 17.000 de euro, ceea ce înseamnă că nu va depăși echivlentul a 20.000 de euro. În acest fel, Dacia se poziționează clar în segmentul „sub 20.000 de euro” cu Spring, pentru a face loc modelului Renault 5, care va începe de la 24.000 de euro.
Prețul de 17.500 de euro este destul de apropiat de prețul pe care Dacia Spring l-a avut la momentul lansării în Europa, în 2021, când putea fi cumpărat, pe piața din Franța, cu mai puțin de 18.000 de euro, iar în România cu 18.100 de euro.
Pentru Dacia Spring, este o premieră intrare pe piața din Marea Britanie, pentru că până acum modelul nu a fost produs cu volan pe partea dreaptă.
Dacia Spring a primit în acest an un facelift pronunțat, având noi blocuri optice față și spate, bare de protecție redesenate, precum și un interior complet nou, cu un bord pe care sunt amplasate două ecrane de 7 și 10 inci. Tehnologia de la bord s-a îmbunătățit simțitor, cu sisteme de asistență pentru schimbarea benzii, pentru recunoașterea semnelor de circulație, dar și pentru monitorizarea șoferului.
În schimb, Spring va avea aceeași baterie de 26,8 kWh, care va alimenta cele două versiuni de motoare, de 45 și 65 CP, și va asigura o autonomie de rulare de 220 km, conform WLTP.
Pentru a putea oferi un preț redus, Dacia a decis să ofere pe echiparea cea mai ieftină, Essential, o listă restrânsă de echipamente, ceea ce înseamnă că nu va exista un Media Nav și nici ecranul său central, acesta fiind înlocuit cu Media Control, care permite conectarea telefonului prin bluetooth la sistemele mașinii, prin intermediul aplicației MyDacia.
De asemenea, versiunea de bază nu va avea aer condiționat și va fi echipată cu roțile de 14 inci. Nici chargerul de încărcare rapidă nu va fi disponibil pentru această echipare. O echipare intermediară, Expression, va fi disponibilă, cu ambele motoare și ambele variante de jante și anvelope.