Dacia România a făcut un pas semnificativ în direcția digitalizării și a implementat un asistent virtual bazat pe inteligență artificială, dezvoltat de compania românească DRUID.
”Punctul principal al proiectului este asistentul virtual dezvoltat pentru a înțelege și a răspunde la întrebările utilizatorilor cu o precizie asemănătoare celei umane. Prin convertirea propozițiilor în limba română din diverse tipuri de documente (Word, PDF, Excel, etc.) în interogări adaptate pentru sisteme, asistentul virtual recuperează și furnizează eficient informațiile relevante într-un limbaj natural”, se arată într-un comunicat al DRUID.
Soluția include o platformă web pentru definirea și configurarea asistentului. Aceasta dispune de un modul propriu de înțelegere a limbajului natural care recunoaște intențiile și entitățile utilizatorilor și oferă instrumente pentru crearea, editarea și antrenarea răspunsurilor asistentului.
„Suntem extrem de mândri să colaborăm cu Dacia România. Acest proiect nu numai că evidențiază capacitățile noastre tehnologice, dar și dedicarea noastră pentru îmbunătățirea experiențelor clienților prin soluții bazate pe AI,” a declarat Liviu Dragan, CEO al DRUID.
Viorel Asaftei, Director de Vânzări și Rețea Dacia pentru Europa de Sud-Est, a adăugat: „Implementarea asistentului virtual de la DRUID este o dovadă a angajamentului nostru continuu pentru inovație și satisfacția clienților. Prin integrarea acestei tehnologii avansate, ne asigurăm că rețeaua noastră de parteneri rămâne în fruntea transformării digitale, oferind servicii de neegalat clienților noștri.”
DRUID este o platformă end-to-end pentru construirea de aplicații conversaționale de afaceri bazate pe inteligență artificială. Începând cu 2018, a creat o rețea globală extinsă cu peste 160 de parteneri, printre care și UiPath, și deservind peste 200 de clienți din întreaga lume.
Înființată în anul 1966, Dacia este cel mai important constructor de automobile din România şi cel mai important exportator, având o contribuţie semnificativă la Produsul Intern Brut al țării şi un efect structurant la nivelul economiei naționale prin intermediul rețelei ample de furnizori. Devenită marcă a Renault Group începând din anul 1999, Dacia este prezentă în 44 de țări, de pe 4 continente, oferind vehicule robuste, fiabile şi adaptate nevoilor şi stilurilor de viață ale unor categorii largi de clienți.