Marca românească anunță că sunt 4 milioane de autovehicule Dacia în lume. Anunțul a fost făcut la Marele Picnic Dacia 2016 ce a avut loc duminica aceasta, 26 iunie pe Domeniul Courson, lângă Paris. Denys Charrasse, proprietarul mașinii Dacia cu numărul 4 milioane, a fost întâmpinat de miile de participanți reuniți cu ocazia acestui eveniment.
Această nouă etapă a fost sărbătorită în mijlocul marii comunități Dacia din Franța, unde clienții mărcii și familiile lor s-au întâlnit pe Domeniul Courson de lângă Paris, pentru evenimentul anual ce poartă numele „Marele Picnic Dacia”.
Mașina cu numărul 4 milioane este un Duster pe care Denys Charrasse l-a cumpărat de la agentul Dacia din orașul sau, Saint-Quentin-en-Yvelines, intrând astfel în istoria mărcii.
Domnul Charrasse a fost întâmpinat și sărbătorit în cadrul Marelui Picnic Dacia din Franța de către 11.212 de participanți la eveniment care au avut posibilitatea sa se semneze sau să lase un mesaj pe mașina Duster special pregătită cu această ocazie.
Dacia se comercializează în prezent în 44 de țări, iar succesul mărcii este din ce în ce mai impresionant, îndeosebi pe piața franceză. In Franța – principala piață de comercializare a mărcii romanești –, Dacia ocupă în acest moment cea de-a cincea poziție din vânzările de automobile, în timp ce Sandero este, și în acest an, cel mai vândut model către clienții francezi persoane fizice.
Cea de-a opta întâlnire a clienților Dacia din Franța a fost din nou un succes, o mare sărbătoare ce a culminat cu un concert energizant al unuia dintre cei mai populari artiști francezi ai momentului, Christophe Willem. Peste 11.000 de participanți s-au reunit duminica aceasta pe Domeniul Courson pentru Marele Picnic Dacia 2016. Cu toții au putut profita în familie de o zi plină de momente dintre cele mai diverse: de la prezentarea gamei de modele Dacia si a programelor lansate pentru clienții francezi, până la activități sportive (volei, fotbal, jocuri nautice), animări fotografice sau ateliere pentru copii, culminând cu mult așteptatul concert susținut de artistul francez.
Prin acest eveniment de anvergură, reprezentanții francezi ai mărcii susțin comunitatea de clienți Dacia, tot mai numeroasă și mai entuziastă.