Chinezii de la Chery au creat Defenderul electric pe care Land Rover refuză să îl facă

Da mai departe!


Al doilea model din noua marcă iCar a companiei Chery este un SUV robust cu aspect familiar, dezvoltat cu ajutorul tehnologiei Zhimi de la Xiaomi.

În timp ce nu lipsesc SUV-urile în China, mărcile locale continuă să-și extindă gamele de produse pentru a obține o cotă mai mare din piața de vânzări. Cel mai recent exemplu este iCar V23, dezvoltat raportat de noua marcă de vehicule electrice a Chery în colaborare cu Zhimi Technology, deținută de Xiaomi. SUV-ul complet electric arată ca o combinație de detalii de design preluate de la off-roader-e iconice precum Mercedes-Benz G-Class, Land Rover Defender și clasicul Toyota Land Cruiser FJ40.

iCar V23 va fi al doilea model de producție al mărcii deținute de Chery, după SUV-ul iCar 03 lansat mai devreme în acest an. În ciuda aspectului robust, noul SUV este de fapt mai mic decât fratele său, măsurând 4.220 mm (166,1 inch) lungime, 1.915 mm (75,4 inch) lățime și 1.845 mm (72,6 inch) înălțime, cu un ampatament de 2.730 mm (107,5 inch).

În partea frontală, farurile rotunde cu LED-uri, grila și orificiul capotei amintesc de Land Cruiser FJ40, la fel și partea frontală și aripile spate pătrate. Pe de altă parte, bara frontală și parbrizul plat transmit vibrații Jeep Wrangler.

Suprafețele minimale și gurile laterale pe profil par să fie inspirate de Land Rover Defender, deși mânerele ușilor înglobate sunt un detaliu plăcut și destul de unic. iCar a luat, de asemenea, notițe din Mercedes-Benz G-Class când a proiectat partea din spate, mai ales în jurul stopurilor LED montate jos. Ca și în cazul modelelor concurente, aspectul robust este combinat cu o cutie de depozitare montată pe hayon, asemănătoare unui cauciuc de rezervă.

Related posts