CEO-ul Cruise, firma de robotaxiuri a GM, şi-a cerut scuze pentru un accident care a dus la întreruperea operaţiunilor vehiculelor sale autonome în SUA

Da mai departe!

CEO-ul Cruise, firma de robotaxiuri a General Motors (GM), şi-a cerut sâmbătă scuze pentru un accident care a dus la întreruperea operaţiunilor vehiculelor sale autonome în SUA, în timp ce efectuează o evaluare a siguranţei, transmite Reuters.

Într-un e-mail adresat personalului, văzut de Reuters, CEO-ul Cruise, Kyle Vogt, a mai spus că firma va face o nouă ofertă de licitaţie pentru a permite angajaţilor să vândă acţiuni, la doar două zile după anularea unei oferte anterioare.

”Îmi pare rău că am deviat de la curs sub conducerea mea şi că acest lucru a afectat mulţi  membri ai Cruise într-un mod profund personal. În calitate de CEO, îmi asum responsabilitatea pentru situaţia în care se află Cruise astăzi. Nu există scuze şi nu există nici o acoperire pentru ceea ce s-a întâmplat. Trebuie să mărim siguranţa, transparenţa şi implicarea comunităţii”, a scris Vogt în e-mailul adresat angajaţilor.

Vogt a mai remarcat că abordarea companiei de a lucra cu autorităţile de reglementare, presa şi publicul ”trebuie să se îmbunătăţească”.

Cruise a declarat joi că angajaţii nu vor putea să-şi vândă acţiunile în programul de răscumpărare în trimestrul curent, deoarece acesta este supus unei revizuiri de compensare.

Dar Vogt a spus în e-mailul său de sâmbătă că anumiţi angajaţi ar putea vinde un număr limitat de acţiuni într-o oportunitate unică, invocând preocupările lucrătorilor cu privire la obligaţiile fiscale.

Compania necotată la bursă Cruise a introdus programul de acţiuni – conceput pentru a atrage şi reţine talentele – în 2022, pentru a le permite angajaţilor actuali şi foşti să-şi vândă capitalul investit către GM şi altor investitori în fiecare trimestru.

Suspendarea programului a stârnit reacţii din partea unor angajaţi care au spus că se vor confrunta cu sarcini fiscale grele asupra acţiunilor care au fost atribuite la o evaluare mult mai mare, pe 15 octombrie.

Anularea programului a ajutat la reducerea costurilor pentru GM, după ce a trebuit să întrerupă operaţiunile Cruise.

”V-am auzit îngrijorările şi dezvoltăm un plan pentru a realiza o nouă ofertă de licitaţie, care ar furniza lichiditate RSU, mpentru a atenua potenţialele obligaţii fiscale”, a spus Vogt, referindu-se la unităţile de acţiuni restricţionate, un tip de compensare a capitalului propriu.

Vogt nu a oferit detalii despre noua ofertă.

Un angajat frustrat a declarat sâmbătă pentru Reuters: ”Mă bucur că şi-au dat seama că trebuie să remedieze situaţia”.

Un purtător de cuvânt al Cruise nu a avut un comentariu imediat, sâmbătă.

În noiembrie, Departamentul de Autovehicule din California (DMV) a ordonat Cruise să-şi scoată maşinile fără şofer de pe drumurile statului, considerând vehiculele un risc pentru public şi spunând că Cruise a denaturat siguranţa tehnologiei sale.

Cruise nu a dezvăluit iniţial toate înregistrările video ale unui accident din 2 octombrie, care a implicat un alt vehicul şi s-a terminat cu unul dintre taxiurile Cruise târând un pieton, a spus autoritatea de reglementare.

Cruise a declarat că le-a arătat oficialilor DMV din California videoclipul complet al accidentului de mai multe ori şi a oferit o copie oficialilor.

Cruise a suspendat toate serviciile de robotaxiuri din Statele Unite, declarând că trebuie să recâştige încrederea publicului printr-o revizuire completă a siguranţei vehiculelor sale şi a tehnologiei de conducere autonomă.

Related posts