Pe baza calculelor interne preliminare, emisiile de CO2 pentru întreaga flote din UE au fost de 105 g/km (WLTP) pentru 2022. Se estimează o reducerea anuală de peste 9% .
Cu emisii de 105 g/km, conform WLTP (2021: 115,9 g/km), pe baza calculelor preliminare pentru 2022, compania s-a încadrat din nou în limita-ţintă a flotei stabilită de Uniunea Europeană EU27+2 (UE, Norvegia, Islanda), care era de 127 g/km, cu 22 de grame.
Pe lângă îmbunătăţiri ale eficienţei automobilelor, reducerea emisiilor poate fi atribuită în mare măsură implementării cu succes a strategiei de electrificare a companiei. BMW Group a vândut un total de peste 215.000 de automobile electrice la nivel mondial în 2022 – o creştere de 108% faţă de anul anterior. În 2021, automobilele electrice au reprezentat aproape 9% din vânzările totale. Obiectivul este de a creşte acest nivel la 15% în 2023. BMW Group îşi propune ca până în 2030 peste 50% din volumele sale de vânzări să provină de la automobile electrice.
BMW Group a devenit primul producător german de automobile care s-a alăturat campaniei „Business Ambition for 1,5°C” lansată de Iniţiativa Obiectivelor Bazate pe Ştiinţă şi s-a angajat în atingerea obiectivului de neutralitate climatică completă de-a lungul întregului lanţ de valori.
Ca următor pas în această direcţie, BMW Group intenţionează ca până în 2030 să reducă emisiile de CO2 cu cel puţin 40% (raportat 2019) pentru tot ciclul de viaţă al automobilelor – lanţ de aprovizionare, faza de producţie şi utilizare.