Kia și-a dezvăluit noul logo și sloganul global al mărcii, care semnifică transformarea îndrăzneață a producătorului auto și noile obiective ale brandului. Introducerea noului logo reprezintă ambițiile Kia de a stabili o poziție de lider în viitoarea industrie a mobilității, reînnoind aproape toate aspectele afacerii sale.
Logo-ul este un simbol al noului obiectiv al mărcii Kia și al valorilor pe care promite să le ofere clienților prin produsele și serviciile viitoare, precum și experiențele pe care acestea le vor oferi. Kia confirmă promisiunea mărcii dezvoltând noul logo pentru a se asemăna cu o semnătură scrisă de mână. Linia ritmică, neîntreruptă a logo-ului transmite angajamentul Kia de a aduce momente de inspirație, în timp ce simetria sa demonstrează încredere. Mișcarea în ascensiune a logo-ului încorporează ambițiile în creștere ale Kia pentru marca sa și, mai important, ceea ce oferă clienților.
„Noul logo Kia reprezintă angajamentul companiei de a deveni un simbol pentru schimbare și inovație”, a declarat Ho Sung Song, președintele și CEO-ul Kia. „Industria auto trece printr-o perioadă de transformare rapidă, iar Kia se modelează și se adaptează în mod proactiv la aceste schimbări. Noul nostru logo reprezintă dorința noastră de a inspira clienții pe măsură ce nevoile lor de mobilitate evoluează, iar pentru angajații noștri este un îndemn să facă față provocărilor cu care ne confruntăm într-o industrie în schimbare rapidă.”
Noul logo a fost dezvăluit în timpul unui spectacol pirotehnic record pe cerul de deasupra orașului Incheon, Coreea de Sud. Evenimentul a beneficiat de 303 „piro-drone” care au lansat sute de artificii într-un spectacol artistic sincronizat, luminând și sărbătorind noul început al mărcii Kia. Acest lucru a stabilit un nou record mondial Guinness pentru „Cele mai multe vehicule aeriene fără pilot (UAV) care lansează focuri de artificii simultan”. Spectacolul strălucitor poate fi urmărit aici:
Noile obiective și stragegia mărcii vor fi prezentate pe 15 ianuarie
Pe lângă un logo nou, Kia a dezvăluit și noul slogan global al mărcii, “Movement that inspires” – „Mișcarea care inspiră”. Detalii despre noua strategie, inclusiv scopul și filozofia mărcii, precum și aplicarea pe viitoarea gamă de produse Kia, vor fi împărtășite prin intermediul evenimentului digital ‘New Kia Brand Showcase’ care va avea loc la ora 09:00, ora standard în Coreea de Sud, vineri 15 ianuarie 2021 (01:00 AM CET, 15 ianuarie / 16:00 PST, 14 ianuarie). Evenimentul poate fi urmărit pe canalul YouTube Kia Global.
Lansarea noului logo urmează anunțului strategiei de afaceri pe termen lung ‘Plan S’ dezvăluit de Kia în 2020. Conform strategiei ‘Plan S’, Kia, printre alte obiective, are ambiția de a ocupa o poziție de lider pe piața auto globală. Aceasta se concentrează pe popularizarea automobilelor electrice și introducerea unei game largi de servicii de mobilitate, adaptate pentru a satisface nevoile și gusturile persoanelor fizice și ale piețelor locale.