Porsche aduce noi versiuni în gama Panamera, printre care nava amiral a modelului, ce dezvoltă 514 kW (700 CP) și 870 Nm. Noile modele Porsche Panamera sunt disponibile pentru comandă acum și vor ajunge la dealeri de la începutul lunii decembrie. În România, prețurile pentru Panamera 4 E-Hybrid încep de la 118.813,17 euro. Prețurile pornesc de la 123.933,74 euro pentru Panamera 4S și de la 196.133,42 euro pentru Panamera Turbo S E-Hybrid – incluzând taxa pe valoarea adăugată și echipare specifică țării, în fiecare caz.
Noua Panamera Turbo S E-Hybrid este, acum, cea mai puternică variantă din linia de produse, combinând un motor V8 biturbo de 420 kW (571 CP), de patru litri, cu un motor electric de 100 kW (136 CP). Capacitatea sa complet electrică a fost mărită cu până la 30% datorită unei baterii noi de 17,9 kWh și a modurilor de conducere optimizate. Acest lucru este valabil și pentru noul Panamera 4 E-Hybrid, unde motorul electric este completat, ca înainte, de un V6 de 2,9 litri biturbo ce dezvoltă 243 kW (330 CP), rezultând o putere totală a sistemului de 340 kW (462 CP). Portofoliul Panamera este completat de modelul 4S, care furnizează 324 kW (440 CP) și beneficiază, de asemenea, de toate caracteristicile optimizate ale ultimului model îmbunătățit în ceea ce privește șasiul, designul, echiparea și infotainment-ul.
Trio hibrid cu o experiență de conducere electrică îmbunătățită
Pe lângă noul Panamera 4S E-Hybrid, prezentat recent, care are o putere de sistem de 412 kW (560 CP), Porsche oferă acum, pentru prima dată, trei modele hibride plug-in Panamera – fiecare dintre ele în trei variante de caroserie disponibile: berlină sport, Executive (versiunea cu ampatament lung) și Sport Turismo. Astfel, Porsche își extinde în mod sistematic strategia de E-Performance. În centrul arhitecturii de propulsie se află motorul electric, care este integrat cu transmisia cu dublu ambreiaj cu opt trepte (PDK) și produce o putere de 100 kW (136 CP) și un cuplu maxim de 400 Nm. Împreună cu diferitele motoare cu ardere internă din gamă, acest lucru asigură performanțe remarcabile la condus. În combinație cu pachetul standard Sport Chrono și propulsat de un motor V8 biturbo de patru litri care oferă acum 420 kW (571 CP) în loc de 404 kW (550 CP), noua Panamera Turbo S E-Hybrid face acum sprintul de la zero la 100 km / h în 3,2 secunde – cu 0,2 secunde mai repede decât predecesoarea sa. Atinge o viteză maximă de 315 km / h, ceea ce reprezintă o îmbunătățire de 5 km / h. Panamera 4 E-Hybrid are nevoie de doar 4,4 secunde (-0,2 s) pentru a ajunge de la 0 la 100 km / h și atinge o viteză maximă de până la 280 km / h (+2 km / h).
Capacitatea brută a bateriei de înaltă tensiune a fost mărită de la 14,1 la 17,9 kWh, grație utilizării celulelor optimizate, iar modurile de conducere au fost adaptate pentru o utilizare mai eficientă a energiei. Noua Panamera Turbo S E-Hybrid are o autonomie electrică de până la 50 km conform WLTP EAER City (NEDC: până la 59 km), în timp ce Panamera 4 E-Hybrid poate fi condus cu zero emisii locale până la 56 km conform WLTP EAER City (NEDC: până la 64 km). Modelele hibride plug-in Porsche se încarcă de preferință acasă, la prize standard. O capacitate de încărcare specifică modelului de până la 7,2 kW este posibilă cu ajutorul încărcătorului mobil Porsche standard. Încărcarea se poate face și la punctele de încărcare publice, folosind un cablu Mode 3.
Mai ageră și cu o conectivitate mai bună
Noua Panamera 4S, care este încă alimentată de un motor V6 biturbo de 2,9 litri, ce dezvoltă 324 kW / 440 CP, ajunge de la 0-100 km / h în 4,1 secunde (-0,1 s) cu pachetul Sport Chrono. Are o viteză maximă de 295 km / h (+6 km / h). 4S beneficiază de toate caracteristicile optimizate ale celei mai recente actualizări a modelului și este echipată standard cu pachetul frontal Sport Design, care înainte era opțional. Acesta are grile de admisie a aerului impresionante și fante mari de răcire laterale, precum și iluminare frontală cu o singură bară luminoasă. Partea frontală nou proiectată a Panamera Turbo S E-Hybrid se diferențiază prin modulele sale de iluminare frontală duble, în formă de C, precum și prin prizele de aer laterale mai mari. Bara luminoasă din spate, redesenată, cu un contur adaptat, trece fără întrerupere peste capacul portbagajului. Opțiunile disponibile includ module de lumină spate întunecate, Exclusive Design, cu animație dinamică Coming / Leaving Home, trei roți noi de 20 și 21 inci și două noi culori exterioare (Cherry Metallic și Truffle Brown Metallic).
Porsche Communication Management (PCM) oferă o rezoluție mai mare a afișajului și include funcții și servicii digitale suplimentare, cum ar fi controlul vocal online îmbunătățit Voice Pilot, Risk Radar pentru semnalizare rutieră și informații despre pericolele de pe drum, Apple® CarPlay wireless și multe alte servicii Connect.
Mai multă performanță, mai mult control
Șasiul și sistemele de comandă au fost reglate pentru sportivitate și confort la toate modele noi Panamera. În unele cazuri, a fost implementată o strategie de control complet nouă. O nouă generație de sistem de comandă a direcției și pneuri noi asigură o dinamică laterală îmbunătățită și o precizie mai mare. Vârful de gamă, Panamera Turbo S E-Hybrid, vine în echiparea standard cu toate sistemele de șasiu și control disponibile în prezent, cum ar fi sistemul de stabilizare electrică anti-ruliu Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), care include Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), direcția punții spate cu Servodirecție Plus precum și sistemul Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).