Renault-Nissan-Mitsubishi a anunțat astăzi rezultatele globale pentru anul 2018, fiind în același timp cel mai important producător auto din lume. Aceste mărci, au vândut împreună 10.756.875 unități în cele 12 luni ale anului trecut. De asemenea, alianța și-a păstrat poziția de lider, atât la vânzările de automobile, cât și la cele de vehicule comerciale.
Vânzările în 2018 au crescut cu 1,4 procente, cele mai căutate modele fiind Renault Clio, Captur și Dacia Sandero, Nissan X-Trail/Rogue and Sentra/Sylphy, Mitsubishi’s Eclipse Cross și XPANDER.
Vânzăril vehiculelor de pe platforma Common Module Family (CMF) – una cheie pentru Alianță în strategia de până la 2022 – au crescut în 2018. Acestea includ vânzările inaugurale pentru Renault Kwid în mai multe piețe internaționale, alături de vânzarea pickup-ului Nissan Frontier, care împarte platforma cu modele Renault și Mercedes.
Alianța anunță că se va concentra și pe modelele electrice, având în plan să lanseze 12 astfel de vehicule până în anul 2022.