Tesla a introdus joi o nouă versiune a sedanului Model 3, care ar urma să aibă o autonomie de până la 260 de mile (418 kilometri) la o singură încărcare şi un preţ de pornire de 45.000 de dolari.
Perioada de livrare este de şase-zece săptămâni, astfel încât clienţii din SUA sunt eligibili pentru actuala subvenţie de 7.500 de dolari dacă achiziţionează maşina până la sfârşitul anului. De la 1 ianuarie 2019, clienţii Tesla nu vor mai beneficia de subvenţii deoarece compania a depăşit în iulie pragul de 200.000 de maşini vândute.
Mult promisa versiune a sedanului Model 3 în valoare de 35.000 de dolari (mai puţin de jumătate faţă de precedentele modele) încă nu a fost lansată, dar versiunea apărută joi se apropie de acest preţ.
Succesul Model 3 este considerat un factor crucial pentru ca Tesla să devină în sfârşit o companie profitabilă. Însă întârzierile de producţie au încetinit numărul de automobile livrate clienţilor, ceea ce înseamnă că vânzările Model 3 nu au avut practic niciun efect asupra rezultatelor contabile ale Tesla.