Succesorul SsangYong transformă Musso într-un brand de pick-up-uri

Da mai departe!

Primul produs al noului sub-brand va fi KGM Musso EV, care urmează să fie lansat în Coreea în cursul acestui an. Coreenii vin cu planuri de extindere a gamei de produse, care arată din ce în ce mai bine.

KG Mobility, cunoscut anterior sub numele SsangYong, a introdus un nou sub-brand pentru viitoarele sale oferte de pick-up-uri, numit Musso. Primul vehicul din această nouă linie este KGM Musso EV, care seamănă foarte mult cu Conceptul O300 din 2023. Acest pick-up electric va fi urmat în curând de o versiune cu motor cu combustie internă, care a fost prezentată în schițe oficiale.

Începând cu versiunea EV, KG Mobility a împărtășit doar profilul pick-up-ului înainte de lansarea sa pe piață. Din fericire, fotografii din lumea reală de la prima sa apariție publică la un festival coreean au fost postate pe Autospy. Acestea dezvăluie că modelul de producție păstrează mare parte din stilul conceptului, cu doar câteva caracteristici mai puțin accentuate, cum ar fi roțile mai mici.

În față, farurile LED subțiri, capota și aripile seamănă foarte mult cu SUV-ul Torres EVX. Cu toate acestea, bara de protecție și extensiile aripilor au fost reproiectate, împreună cu un spate unic, care se potrivește mai bine formatului de pick-up cu cabină dublă. KG Mobility a declarat că pick-up-ul va putea fi personalizat în diferite stiluri, primul exemplu având un portbagaj de acoperiș.

Conceptul pe care se bazează noul Musso

Related posts