Ssang Yong Torres – Noutate absolută!

Da mai departe!

Ssang Yong Torres a fost o premieră globală așteptată și noi la Autoreport.ro suntem printre primii care luăm contact cu această nouă mașină a coreenilor.

Proiectat complet de la zero, modelul Torres anunță startul unei epoci noi pentru constructorul asiatic, odată cu adoptarea unui nou limbaj de design.
Denumirea i-a fost inspirată de priveliștile spectaculoase ale Parcului Național Torres del Paine din Patagonia. Parcul a fost desemnat cu statut de Rezervație Mondială a Biosferei de către UNESCO în 1978 și este bine cunoscut pentru munții, ghețarii, lacurile și râurile sale magnifice.
Față de ce vedem acum în gama SS, noul Torres are un design complet nou, cu partea frontală inspirată de Jeep Renegade. Aici avem o semnătură luminoasă nouă, alături de o grilă mare, două prize de aer laterale și un scut, ceea ce denotă că acest model este construit special pentru aventuri off-road. Ca dimensiuni, noul Torres este plasat deasupra lui Korando, iar asemănările estetice cu modelele Jeep se continuă și în părțile laterale și în spate. Noua ni se pare că e un RR coreean, dar poate fi mai mult de atât.
O noutate adusă SsangYong Torres este habitaclul cu un aspect nou și digitalizat. În total, Torres este echipat cu 3 ecrane pentru instrumentarul de bord, sistemul multimedia central și pentru comenzile auxiliare amplasate în zona consolei centrale. Inclusiv volanul are un design nou, ușor aplatizat în partea superioară. Cel mai mare ecran este cel pe care este afișat instrumentarul de bord, iar pe consola centrală sunte alte doua ecrane tactile de 8 inch fiecare, unul pentru navi și infotainment, iar celălalt pentru controlul climei și al încălzirii / răcirii din scaune.
Sub capotă este un motor Euro6 D, pe benzină de 1,5 litri GDI-turbo. Acesta furnizează putere maximă de 170 CP la 5500 rpm și cuplu maxim de 280 Nm la 1500–4500 rpm cu emisii CO2 de 146 g/km. Cuplat la o transmisie automată cu 6 trepte de la Aisin, acest propulsor oferă puterea foarte prompt, făcând din Korando o mașină sprintenă. Din punct de vedere al dinamicii, avem un comportament satisfăcător, în curbe mașina stă destul de bine, dar, dacă ar fi după noi, am îmbunătățit ceva la feedback-ul direcției.
Adevărata revelație este la Offroad, acolo unde Torres este pe măsura look-ul robust, abordând drumuri forestiere și ulițe neasfaltate cu curajul cu care abordează un DN.
Torres oferă sistemul avansat de asistare a șoferului și de siguranță care include sistemul avansat de frânare de urgență (AEBS) suplimentat cu cameră video și radar, asistență pentru menținerea pe banda de circulație, alertă la mișcarea vehiculului din față, alerte privind distanța sigură de urmărire și atenția șoferului, tempomat inteligent și adaptiv, precum și asistență pentru faza lungă. De asemenea, dispune de funcția de detectare a unghiului mort, asistență pentru menținerea pe banda de circulație, alertă pentru plecarea vehiculului din față și alertă privind traficul în spatele automobilului, cu activarea automată a frânelor de către toate cele trei funcții dacă șoferul nu acționează frâna mai repede.

Ssang Yong Torres 1.5 TGDi 4WD Automatic
– 0-100 km/h: N/A
– Viteza maximă: N/A
– L/l/î: 4.700/1.890/1.720
– Masă proprie: 1.610 kg
– Volum portbagaj (l) 703
– Cilindree (cmc) 1.497
– Putere (CP) 170 la 5.000 rpm
– Cuplu maxim (Nm) 280 la 1.500 rpm
– Consum mediu 9,3 l/100 km (mixt)
– Cutie de viteze automată, 6 trepte

Related posts