Renault Captur a revenit pe piață cu un facelift. AutoReport.ro a testat acest model prin București și putem să venim cu primele păreri despre acest lider al segmentului.
Partea față este dominată de logoul proeminent și de grila neagră de dimensiuni mari. Noul Captur a primit la facelift proiectoare full LED Pure Vision. Această tehnologie accentuează design-ul exterior şi îmbunătăţeşte siguranţa, oferind în acelaşi timp o mai mare eficienţă. Luminile de zi cu LED, în forma literei « C », sunt integrate în bara de protecţie inferioară, recreând astfel identitatea luminoasă a brand-ului. Luminile din spate sunt dotate cu aceeaşi semnătură, vizibilă atât noaptea cât şi ziua.
Sub capota masinii găsim o motorizare pe benzină, respectiv unitatea cu 4 cilindri in linie, turbo, de 1.2 litri. Acest motor este cuplat la o transmisie EDC cu 6 trepte care a devenit mai bună și cu ajutorul cpreia mașina se descurcă foarte bine prin oraș.
Aceste schimbări aduc în premieră si un consum mediu de benzină, mai mic cu până la 3 litri față de cel afișat de precedentul model. Caii putere oferiți sunt gestionați destul de eficient de cutia care face mașina destul de sprintenă în oraș și care o face să se descurce onorabil și pe autostradă.
Interiorul are un design foarte atrăgător. Odată cu faceliftul, în interior și-au făcut loc și niște materiale mai bune. Spațiile de stocare au rămas la fel de mari. Torpedoul este pur și simplu imens. În interior au loc 5 persoane fără a se plânge de lipsa spațiului pentru cap sau pentru picioare. Spațiul portbagajului nu este chiar cel mai mare din segment, dar în cazul unei vacanțe nu trebuie să lași bagaje acasă.
Echipat generos în versiunea de serie, Renault Captur are, pe toate versiunile, echipamente specifice segmentelor superioare: banchetă culisantă (pe 160 mm), torpedou stil sertar, planşeu de portbagaj mobil, card de acces-demaraj, direcție asistată electric, oglinzi retrovizoare acționate electric şi degivrante, geamuri electrice față şi spate, volan reglabil pe înălțime, asistență la demarajul în rampă HSA (Hill Start Assist), ABS, AFU, ESC, conectivitate Bluetooth pentru sistemul audio şi telefonie, port USB şi Jack, tempomat-limitator de viteză. Centrul interfeței șofer – mașină este sistemul R-link2, un sistem extrem de avansat care oferă posibilități multiple de conectivitate.
Renault Captur reprezeintă o alternativă bună pentru cei care doresc o mașină de dimensiuni compacte în oraș, dar care poate face față și unui teren accidentat din zonele preorășenești.
Renault Captur facelift 1.2 Energy TCe EDC
0-100 km/h: 10,6 secunde
Viteza maximă: 192 km/h
L/l/î: 4.122/1.778/1.566
Masă proprie: 1.277 kg
Volum portbagaj (l): 377
Cilindree (cmc): 1.197
Putere (CP): 120 la 5.000 rpm
Cuplu maxim (Nm): 205 la 2.000 rpm
Consum mediu: 5 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze: automată, 6 trepte