Compania chineză Great Wall a inaugurat sediul diviziei sale europene de la Munchen anunțându-și astfel intenția de se extinde pe Bătrânul Continent. Nu este chiar prima încercare a acestei mărci, Great Wall a marcat și alte intrări în Europa și în România, la noi încercarea soldându-se cu falimente răsunătoare.
Dacă prima încercare s-a bazat pe comercializarea unor vehicule cu prețuri reduse și chiar pe deschiderea unei uzine de asamblare în Bulgaria în 2012, acum producătorul chinez țintește zona vehiculelor electrice premium.
Cum însă zona premium a pieței auto presupune și servicii pe măsură pentru clienți, oficialii Great Wall au decis să creeze o întreagă infrastructură de comercializare și after-sales, această nouă entitate fiind gestionată din birourile diviziei europene a mărcii care tocmai au fost inaugurate la Munchen.
Primii pași au fost făcuți deja odată cu salonul auto de la Munchen (IAA) din această toamnă, atunci când a prezentat su SUV plug-in hybrid sub marca Wey și un vehicul complet electric purtând sigla Ora.