Vânzările Mazda România au totalizat 2.462 de unități pe parcursul anului 2021, în creștere cu 23% față de 2020. SUV-ul compact Mazda CX-30 a fost cel mai vândut model. 1.011 modele au fost comercializate, cu 57% mai mult față de anul anterior. Mazda3 și CX-5 au fost următoarele cele mai vândute modele cu 612, respectiv 435 de unități livrate.
Primul model electric dezvoltat de Mazda a fost livrat către 83 de clienți pe parcursul anului trecut. Odată cu achiziționarea modelului MX-30 clienți primesc și un wallbox cadou.
„Am reușit să încheiem 2021 cu o creștere semnificativă, cu 23%, comparativ cu anul precedent, iar SUVul CX-30 s-a remarcat pe toată durata anului, devenind cel mai vândut model Mazda. În condițiile unei piețe caracterizate în continuare de incertitudine, am reușit să atingem și să securizăm o cotă de 2,1% din segmentul de autoturisme noi din România”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.