Kia e-Niro s-a clasat pe locul întâi între mărcile de masă* din piața auto în cadrul studiului J.D. Power 2021 Electric Vehicle Experience (EVX). Pentru acest studiu inaugural, J.D. Power a chestionat aproape 10.000 de proprietari de automobile electrice (EV) cu privire la aspecte precum costurile de exploatare, autonomia bateriei și plăcerea de a conduce, pentru a determina probabilitatea de a cumpăra din nou și de a recomanda un automobil electric.
„Acesta este un alt premiu important pentru e-Niro, care subliniază succesul și impactul pozitiv pe care l-a avut pe piața automobilelor electrice încă de la lansare. Nu este ușor să fii lider de piață în acest segment, dar exact asta este e-Niro – un automobil care oferă proprietarilor săi mobilitate fără emisii și calitate a interiorului împreună cu înaltă tehnologie. Este un crossover practic, funcțional și captivant ”, a declarat Jason Jeong, președinte al Kia Europe.
„A fi desemnat câștigător al categoriei ‘mass-market’ în studiul EVX Ownership este o dovadă a cât de bine au fost primite automobilele noastre electrice de generația actuală de proprietari și ne poziționează foarte bine în viitor, în timp ce ne pregătim să lansăm 11 automobile electrice captivante de ultimă generație până în 2025. Trecerea la electrificare a intrat într-o nouă fază și suntem mândri că suntem în fruntea ei.”
Dispunând de o gamă puternică de automobile electrice și de o viziune despre viitorul transportului, Kia merge mai departe cu implementarea strategiei ‘Plan S’ și va investi 25 de miliarde de dolari până în 2025 în viitorul electrificării, serviciilor de mobilitate, conectivității și conducerii autonome.
Kia e-Niro deschide o lume a posibilităților pentru șoferii care sunt atrași de crossover-e populare, dar care doresc, de asemenea, beneficiile oferite de automobilele electrice. Cu un cuplu de 395 Nm și patru moduri de rulare, sistemul de propulsie electric robust al modelului e-Niro îi conduce pe șoferi către destinație rapid, în timp ce se bucură de tehnologie avansată și conectivitate într-un pachet elegant care se potrivește oricărui stil de viață.
Studiul EVX Ownership din SUA, desfășurat în parteneriat cu PlugShare, stabilește standardul pentru evaluarea comparativă a satisfacției clienților, evaluând atributele critice care afectează experiența deținerii unui automobil electric. Scorul general al indexului de proprietate EVX măsoară satisfacția proprietarilor de automobile electrice (pe o scară de 1.000 de puncte) în segmentele premium și ale pieței auto de masă din punctul de vedere a șapte factori: acuratețea declarată a autonomiei bateriei; disponibilitatea stațiilor de încărcare publice; autonomia bateriei; costul de exploatare; plăcerea de a conduce; ușurința de încărcare la domiciliu; și calitatea și fiabilitatea automobilului. Studiul din acest an a fost lansat în octombrie-noiembrie 2020 și a chestionat 9.632 de proprietari ai modelelor BEV și PHEV din 2015-2021.