Kia adaugă platforma „4screen” pentru accesarea serviciilor bazate pe locație

Da mai departe!

Căutarea unui anumit serviciu în timpul condusului, cum ar fi o stație de încărcare, un restaurant sau o stație de alimentare, poate avea ca rezultat afișarea a numeroase opțiuni pe ecranul sistemului de navigație al mașinii și nu toate sunt relevante pentru șoferi. Pentru a face această experiență mai eficientă, mai convenabilă și mai benefică, sistemul Kia Connect Live Services adaugă platforma „4screen” gamei de automobile.

4screen este prima platformă din lume concepută pentru a conecta șoferii cu companii și brand-uri în timp real de-a lungul rutei, prin intermediul unor ” pin-uri” (indicatoare)  dedicate pe ecranul sistemului de navigație din mașină.** Serviciul îmbunătățește fiecare călătorie, permițând șoferilor să profite de servicii personalizate și de oferte și să se bucure de avantajele promoțiilor țintite în loc să caute cea mai bună ofertă.

Activă în prezent în Franța, Germania, Austria, Belgia, Italia, Spania, Țările de Jos, Elveția și Marea Britanie, urmând în viitor și alte țări, platforma „4screen” este disponibilă șoferilor Kia printr-o actualizare online a software-ului. Automobilele eligibile cu opțiunea „over-the-air” vor primi automat această actualizare în săptămânile următoare.

„Acest serviciu digital adaugă un nivel suplimentar de conectivitate pentru a oferi o interacțiune mai mare între șofer și ofertele disponibile în zonele apropiate”, a declarat Alexandre Papapetropoulos, Director de Product and Pricing al Kia Europe. „Acest lucru ar putea implica o cafea oferită gratuit la stații de încărcare selectate, un hotel care pune la dispoziție reduceri pentru șoferii Kia sau magazine vizitate în mod regulat care informează șoferii despre orele de deschidere extinse. Această platformă lărgește foarte mult gama de beneficii pentru clienții noștri, făcându-le ușor accesibile pe ecranul din mașină.”

Ofertele bazate pe locație pot revoluționa conectivitatea în mașină
Spre deosebire de modul în care locațiile sunt de obicei marcate pe hartă, platforma „4screen” le arată șoferilor un simbol pe marcaj care include marca sau logo-ul companiilor individuale, deosebindu-le imediat ca având oferte speciale.

Șoferii pot face click pe pin-ul (indicatorul) de marcă pentru a obține informații suplimentare, cum ar fi programul de deschidere și detaliile de contact, și, de asemenea, pot accesa ofertele și reducerile disponibile prin intermediul detaliilor de pe ecranul sistemului de conectivitate. Odată selectată o opțiune, sistemul de navigație ghidează șoferul direct către locație.

Când un șofer caută ceva anume, companiile cu o campanie activă apar în partea de sus a listei de căutare. De asemenea, șoferii pot seta platforma „4screen” pentru a afișa numai anumite categorii, cum ar fi stațiile de încărcare, dar nu și stațiile de alimentare. Conținutul prezentat este afișat doar la cerere, pentru a asigura cea mai sigură experiență de condus. De asemenea, șoferii pot dezactiva platforma „4screen” în orice moment.

„Parteneriatul cu Kia este o moment important pentru noi. Suntem mândri să ne unim forțele cu un brand dedicat creșterii experienței în mașină”, spune Fabian Beste, co-fondator & CEO al platformei „4screen”. „Întrucât ”4screen” continuă să fie pionier în viitorul mobilității conectate, obiectivul nostru este să oferim șoferilor Kia posibilitatea de a debloca o lume de beneficii personalizate la îndemâna lor. Împreună, Kia și 4screen modelează viitorul conectivității în mașină, oferind confort, poslibilitatea de a alege, și plăcere în plus la fiecare călătorie.”

Adăugarea platformei „4 screen” este încă o modalitate prin care Kia îmbunătățește experiența în mașină, oferind conținut și oferte în mod direct șoferului, în timp real.

Related posts