Ineos are o problemă cu lanțul său de aprovizionare, aceasta se pare că va cauza oprirea fabricii sale până în 2025. Nu, criza globală a cipurilor nu a revenit, dar unul dintre furnizorii săi a avut o problemă cu fluxul de numerar. Se pare că acest furnizor produce un „component critic” pentru Grenadier și Grenadier Quartermaster. Asta a declanșat o reacție în lanț, iar ca rezultat, toată producția de Grenadier este acum oprită.
Ineos nu dezvăluie numele furnizorului și nici al „componentului critic”, dar această problemă ar putea să nu fie rezolvată până la începutul anului viitor. Vai, vai.
Într-o declarație, Ineos a spus: „Producția noastră la Hambach a întâmpinat o penurie de componente critice, dincolo de controlul nostru, ceea ce a provocat o pauză în programul nostru de producție. Lanțurile de aprovizionare din industria auto sunt mereu complexe și provocatoare, dar această problemă lovește într-un moment foarte aglomerat pentru noi.
„Avem un avânt puternic și suntem pe cale să atingem peste 20.000 de mașini până la sfârșitul acestui an și ne dorim cu adevărat să producem vehicule pentru clienții noștri, așa că această pauză este extrem de frustrantă.
„Nu lăsăm nicio piatră neîntoarsă în eforturile noastre de a reporni producția, pentru a recupera cererea cât mai rapid posibil. În acest moment, operăm conform unui scenariu conservator care ar vedea revenirea noastră la ratele complete de producție la începutul lui 2025.”
Compania a avut o vară destul de grea. În ciuda lansării de noi operațiuni în Mexic și China, a renunțat la planurile pentru Fusilier-ul complet electric la doar câteva luni după lansare. CEO-ul Sir Jim Ratcliffe a pus decizia pe seama cererii slabe pentru vehiculele electrice.