Hyundai i40 CW facelift – Refresh

Da mai departe!

Hyundai i40 a primit un facelift subtil și a venit la testele AutoReport.ro în varianta CW, adică cea break. Spațioasa mașină ne-a fost alături într-un test de 700 kilometri.

Hyundai este unul dintre producătorii auto din Europa care au crescut exponențial în ultimii ani. De aceea gama sa este în continuă dezvoltare. Unul dintre noile modele ale sale este i40, iar acum a primit un facelift menit să împrospăteze gama.
Acesta este un break de dimensiuni mari care seamănă cu Elantra, dar oferă mai mult spațiu și confort.
Designul lui i40 este o adaptare a fluidic sculpture… limbajul de design al Hyundai. Interesant este că liniile acestui design au fost inspirate chiar de lucrările lui Bâncuși. Odată cu Facelift-ul, pe i40 au fost aduse lumini de tip LED, iar blocurile optice și grila au căpătat noi forme.
Silueta zveltă și avantgardistă face ca i40 să iasă în evidență. Farurile cu LED domină partea față, iar liniile fluide arată că cei de la Hyundai au înțeles perfect ce vor europenii. De fapt, acest model este proiectat la Russelheim, în Germania.
Motorul de 1,7 litri diesel oferă 141 Cp și este foarte eficient. În combinație cu transmisia cu dublu ambreiaj în 7 trepte (DCT) face din lungul i40 o mașină destul de sprintenă.
Direcția are un comportament destul de artificial, dar nu credem că va cumpăra cineva un break Hyundai pentru sportivitate. Cu toate acestea, comportamentul pe autostradă este unul foarte bun, mașina fiind masivă și se lipește bine de asfalt.
Designul interior a fost reînprospătat și el cu un nou sistem de infotainment pe consola centrală, iar materialele sunt de mai bună calitate. Principalul atu al modelului este spațiul oferit în față și în spate. Șoferul are parte de un post de conducere ergonomic și confortabil.
Sistemul de infotainment are conectivitate auxiliară și USB. Din păcate, acum ni se confirmă… stickul nostru cu muzică nu merge în niciun Hyundai, iar i40 nu face excepție.
În ceea ce privește siguranța, i40 propune 9 airbag-uri, ABS, ESP și alte sisteme active printre care și lane assist. În ceea ce privește parcarea modelul testat de noi este echipat cu senzori pentru parcare și cameră pentru marșarier.

Hyundai i40 CW facelift 1.7 CRDi Auto
0-100 km/h: 10,8 secunde
Viteza maximã: 200 km/h
L/l/î: 4.775/1.815/1.470
Masã proprie: 1.614 kg
Volum portbagaj (l): 553
Cilindree (cmc): 1.685
Putere (CP): 141 la 4.000 rpm
Cuplu maxim (Nm): 340 la 1.750 rpm
Consum mediu: 5,6 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze: automatã/7 trepte

Related posts