Ford va oferi un modem Wi-Fi integrat în mașinile comercializate în Europa

Da mai departe!

Ford va oferi un modem Wi-Fi integrat cu ajutorul Vodafone în mașinile pe care marca le vinde în Europa. Modemul integrat îmbunătățește viteza conexiunii necesare filmelor, jocurilor, muzicii și internetului în călătoriile cu mașina. Aplicația FordPass le va oferi șoferilor posibilitatea de a descuia și încuia portierele de la distanță, de a verifica nivelul de carburant și de a localiza mașina pe hartă. Mașinile conectate pot să ajute șoferul să evite zonele aglomerate și să apeleze serviciile de urgență în caz de necesitate.

Ford a stabilit un parteneriat cu Vodafone pentru a introduce conectivitate 4G LTE și hotspot Wi-Fi pe vehiculele din Europa cu ajutorul noului modem integrat FordPass Connect. Acesta le va oferi pasagerilor posibilitatea de a naviga pe internet printr-o conexiune îmbunătățită.

Împreună cu FordPass Connect, aplicația FordPass le va oferi șoferilor posibilitatea de a încuia și a descuia ușile propriei mașini indiferent de locul din lume în care se află aceștia. Informațiile precum nivelul carburantului sau al uleiului de motor, presiunea din anvelope, durata de viață a bateriei, kilometrajul, activarea alarmei și localizarea mașinii pe hartă sunt și ele incluse între facilitățile oferite de aplicație. Opțiunea Live Traffic le va oferi șoferilor actualizări în timp real și le va reconfigura traseul pentru a-i face să evite zonele aglomerate din trafic.

“Viitorul mobilității este activat de conectivitate: de conexiunea dintre tine și vehicul, dintre smartphone-ul tău și vehicul și dintre vehicul și mediul înconjurător”, spune Don Butler, director executiv Servicii și Vehicule Conectate Ford. “Prin FordPass Connect, platforma noastră SYNC face tranziția între o poziționare concentrată pe telefoane și tablete și cea conectată la tehnologia Cloud. Ford Pass Connect cu Wi-Fi oferit de Vodafone le va permite copiilor să urmărească filme, să asculte muzică sau chiar să-și facă temele în timpul călătoriei cu mașina. În plus, cei care lucrează în timp ce se deplasează vor putea accesa ușor resursele de birou de care au nevoie indiferent de locul în care se află”.

Conectivitatea e mai importantă decât oricând la nivelul Europei. 33% dintre copiii britanici cu vârsta de până la cinci ani au acum propria tabletă. Între 2014 și 2015, numărul europenilor care au plătit pentru servicii de streaming video online a crescut cu 400%, în timp ce streaming-ul de muzică este așteptat să depășească până anul viitor descărcarea de fișiere audio.

Ford a făcut anunțul lansării noii tehnologii în cadrul Mobile World Congress Barcelona, cel mai mare eveniment global dedicat industriei mobile. Hotspot-ul Wi-Fi include o antenă externă și permite până la 10 device-uri conectate în același timp.

„Vodafone și Ford lucrează împreună de peste 10 ani. Astăzi ne adresăm așteptărilor șoferilor și pasagerilor, care vor să rămână conectați cu restul lumii lor digitale în timp ce se află în propriile mașini”, spune Ivo Rook, director Internet of Things în cadrul Vodafone. “Gama de servicii pe care o conexiune robustă și sigură le-o poate oferi clienților este în continuă creștere: de la informații legate de starea tehnică a mașinii la alerte legate de condițiile de trafic și la streaming-ul de filme de care pasagerii se pot bucura în călătoriile lungi. Ford și Vodafone le oferă clienților mai multe oportunități pentru a trăi o viață mai inteligentă și mai conectată”.

Compania va utiliza platforma globală Vodafone SIM și Internet of Things pentru a aduce pe modelele Ford din Europa servicii îmbunătățite la nivel de siguranță, securitate, diagnoză și infotainment. Acestea vor asigura conformitatea cu noile regulamente stricte ale Uniunii Europene.

Modelele Ford oferă încă din 2012 funcția de Asistență pentru situațiile de urgență (Emergency Assistance) prin sistemul de conectivitate SYNC. În eventualitatea unui accident în urma căruia s-a declanșat explozia unui airbag sau a fost întreruptă alimentarea cu carburant, această tehnologie utilizează un telefon mobil conectat care îi ajută pe ocupanții mașinii și inițiază un apel direct la serviciile de urgență în limba regiunii respective, alertând astfel echipele de prim ajutor și oferindu-le informații legate de localizarea vehiculului.

Ford îmbunătățește acum acest sistem cu ajutorul modemului integrat, oferind serviciului eCall, care contactează automat serviciile de urgență după un accident, comunicând localizarea mașinii și anunțând dacă șoferul este conștient sau nu. Ford va continua să ofere pachetul de Asistență pentru situațiile de urgență pe vehiculele care nu sunt echipate cu FordPass Connect.

Related posts