Dacia nu mai este doar o marcă naţională, ci a devenit o marcă europeană

Da mai departe!

Dacia nu mai este doar o marcă românească, ci a devenit o marcă europeană prin munca echipelor sale, a declarat, miercuri, într-o conferinţă de presă, cu ocazia lansării campaniei internaţionale „Marque France/Marca Franţa”, Cristian Nevzoreanu, director executiv Afaceri publice şi Comunicare Dacia-Renault.

„Putem spune fără ezitare că, din punct de vedere al industriei auto, România şi Franţa s-au ales reciproc şi de demult. După cum ştiţi sau vă aduceţi aminte, parteneriatul dintre România şi Franţa în domeniul auto a început în 1968, când în România a început producţia a două modele sub licenţă franceză – Renault şi Renault 12, parteneriat care mai târziu a încetat din motive istorice pe care ni le aducem aminte, deşi poate n-am vrea. Apoi, parteneriatul s-a reluat 1999, pornind de la ce era atunci marca naţională Dacia. Să ne uităm ce a ajuns în prezent marca Dacia: putem spune fără ezitare că nu mai este doar o marcă naţională şi românească, ci a devenit o marcă europeană prin echipele sale”, a afirmat Nevzoreanu.

Reprezentantul Dacia-Renault a menţionat că, în ultimii ani, marca autohtonă de autovehicule se află pe locul 9 în total vânzări, la nivel european, dar pe prima poziţie la comercializare către persoanele fizice.

„Piaţa de vehicule noi în Europa este foarte competitivă şi foarte aglomerată, aş putea spune, sub asediul şi a altor constructori, nu doar cei europeni. În aceste condiţii, Dacia este de ani de zile pe podium. Anul acesta este pe locul nouă în total de vânzări, însă este pe locul 1 la vânzări către particulari. Asta înseamnă o cifră de afaceri generată în România, în medie, de 6 miliarde de euro. Ceea ce înseamnă aproape 350.000 de maşini fabricate pe an, multe sute de mii de motoare etc. Deci, la fiecare loc de muncă de la Dacia, unde sunt aproape 15.000, avem încă aproape de zece ori pe atât la furnizori în ecosistem. Industria auto este foarte importantă în România şi acest lucru este recunoscut şi de autorităţile române, şi de ambasadă, de serviciile economice, cu care lucrăm foarte bine”, a subliniat Cristian Nevzoreanu.

Ambasada Franţei în România a organizat, miercuri, o conferinţă de presă cu ocazia lansării campaniei internaţionale „Marque France/Marca Franţa”.

Această iniţiativă, care mobilizează întreaga reţea diplomatică franceză, pune în evidenţă atuurile ţării în materie de dinamism industrial şi economic, de potenţial de inovare şi de vitalitate culturală şi artistică, astfel încât investitorii şi talentele din întreaga lume să îşi împlinească visele în Franţa şi cu ajutorul Franţei.

Related posts