Peste 430.000 de autoturisme Dacia noi au fost înmatriculate în Europa în primele 11 luni ale acestui an, marca românească ajungând la o cotă de piaţă de 3% la nivelul continentului.
Mai precis, au fost înmatriculate 431.150 de autoturisme Dacia, în Europa, în primele 11 luni, o creştere de 12,4% faţă de perioada similară a anului trecut, când numai 383.755 de maşini au fost înmatriculate. Mai mult, în luna noiembrie, s-au înmatriculat 39.292 de vehicule, cu 24,5% mai mult decât în noiembrie 2016, când numărul s-a ridicat la 31.551 maşini. Şi în ceea ce priveşte cota mărcii româneşti în comparaţie cu celelalte produse ale firmei-mamă, Renault Group, Dacia stă bine. Peste 1,48 milioane de unităţi produse de Renault Group s-au înmatriculat în primele 12 luni. Cea mai mare parte dintre acestea sunt autoturisme Renault, peste un milion, însă Dacia se situează pe locul secund, cu una din trei maşini Renault înmatriculat. Totodată, marca românească surclasează şi alte mărci de tradiţie la nivel global. Astfel în Europa Dacia se vinde mai bine decât mărci mult mai cunoscute, ca Seat (372.000 de maşini înmatriculate), Jeep (99.000), Suzuki (229.000), Mazda (215.000), Honda (130.000), Volvo (274.000), Mitsubishi (106.000).