Cu Isuzu D-Max la zăpadă

Da mai departe!

D-Max a rămas singura mașină produsă de Isuzu. A fost la testele AutoReport.ro și ni se pare că este unul dintre cele mai capabile pickup-uri de pe piață. De aceea l-am luat cu noi să întâmpinăm iarna la peste 1.600 metri altitudine. 

Pickup-ul japonez are acum multiple îmbunătățiri de ordin estetic. În partea față a primit blocuri optice ce încorporează lumini de zi LED, iar grila este mai proeminentă. Modificări se văd și la bara de protecței față.
Noi am testat un model cu cabină dublă, acesta fiind cel mai dorit de clienții din acest segment. La părțile laterale și spate, modelul pare neschimbat, dar adevărata noutate se află sub capotă.

În creierii munților, printre jepi, Isuzu D-Max se simte cel mai bine. Bucuria cea mai mare am simțit-o atunc când jandarmii montani treceau pe lângă noi cu o mașină asemănătoare. Am urcat cu acest model până la Piatra Arsă pentru a vedea cel mai bine spectacolul începutului de iarnă. D-Max se descurcă foarte bine atât pe asfalt ud, înghețat, dar mai ales pe zăpadă. Acolo pare în elementul lui.
Noul Isuzu D-Max este echipat cu propulsor desel de concepție nouă: de 1.9 litri care produce 164 CP și un cuplu maxim de 360 Nm. Pe mașina de test, acesta era cuplat la o transmisie manuală cu 6 trepte. În această combinație, mașina pare mai economică decât predecesoarea. Downsizingul de la motor ar fi putut să vă ducă cu gândul la o scădere de putere, dar propulsorul de 1,9 litri este la fel de potent, dar rămâne să vedem cum va sta la capitolul durabilitate.
La interior, plasticele sunt la fel de tari, dar designul pare mai modern, mai ales dacă ținem cont noul sistem multimedia care are un display tactil destul de generos care permite mașinii Isuzu să concureze chiar și mașini europene. Pe ecran se pot afișa toate funcțiile, inclusiv o cameră de marșarier, dar cea mai importantă caracteristică este clonarea displayului telefonului mobil prin intermediul unei aplicații disponibile atât pe IOS cât și pe Android.
În Off-road, Isuzu D-Max se comportă mai bine decât oricând, cu un sistem de comutare 4×4 imecabil. Pe asfalt mașina stă destul de bine, dar nu putem să nu remarcăm că D-Max este făcut pentru offroad și pentru sarcini grele. Printre sistemele de siguranță activă de la bord se numără control electronic al stabilitatii (ESC) și un Sistem de Control al tractiunii (TCS), cu ABS si EBD.

Isuzu D-Max Double Cab Style 1.9 DSL MT 
Viteza maximă: 180 km/h
L/l/î: 5.295/1.860/1.795
Masă proprie: n/a kg
Cilindree (cmc): 1.898
Putere (CP): 163 la 3.600 rpm
Cuplu maxim (Nm): 360 la 1.800 rpm
Consum mediu: 7 l/100 km
Transmisie: Manuală, 6 trepte

Related posts