Kia Corporation a înregistrat vânzări globale totale de 238.538 unități în aprilie 2022, o scădere de 5.8% față de anul precedent. Pentru vânzările din afara Coreei de Sud, Kia a înregistrat 188.443 de unități, în scădere cu 6.8% față de aceeași perioadă a anului precedent.
În luna aprilie, gama SUV a condus vânzările globale, Sportage fiind modelul cel mai vândut, înregistrând vânzări globale de 36.994 unități. Regiunile Asia-Pacific, India și America Centrală și de Sud au înregistrat o îmbunătățire față de aceeași perioadă a anului trecut.
Vânzările din Coreea de Sud
Kia a înregistrat vânzări de 50.095 de unități în Coreea de Sud, o scădere cu 2.0% față de aprilie 2021. Pe piața coreeană, SUV-ul Sorento a înregistrat un volum de vânzări de 5.551 unități, conducând vânzările modelelor SUV ale mărcii, urmat de MPV-ul Carnival, care a înregistrat 5.121 unități. Modelul EV6 a fost vândut în 2.976 unități în aprilie, ceea ce arată o creștere puternică a vânzărilor în ultimele luni, pe măsură ce continuă să conducă eforturile de electrificare ale Kia.
Vânzările în afara Coreei de Sud
Pe piețele din afara Coreei de Sud, SUV-urile Sportage și Seltos s-au aflat în fruntea vânzărilor Kia, cu 32.438 și, respectiv, 23.307 unități vândute.
Ca răspuns la provocările actuale ale pieței, Kia va continua să își ajusteze în mod flexibil producția în funcție de starea stocurilor pentru a minimiza întreruperea producției.
Kia EV6, primul model 100% electric dedicat al companiei, a fost desemnat în februarie „Mașina Anului 2022 în Europa”. Fiind primul brand coreean care a câștigat prestigioasa distincție, acesta oferă o recunoaștere clară a tranziției companiei către un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă.
Bazându-se pe astfel de modele noi competitive, compania se va concentra pe impulsionarea vânzărilor și creșterea profitabilității.