Bentley a prezentat noul Continental GT Speed

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Bentley Motors a lansat noul Continental GT Speed ​​- cea mai dinamică mașină de serie din cei 101 ani de istorie a Bentley și interpretarea supremă axată pe performanță a etalonului mondial al modelelor Grand Tourer de lux.

Conceput, proiectat, dezvoltat, produs și finisat manual în fabrica de automobile de lux a Bentley, neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon, acest nou model de a treia generație are la bază tradiția variantelor Speed, prezentate inițial cu prima generație de Continental GT Speed ​​din 2007 – în sine inspirată de modelele de 3 litri Speed ​​din anii 1920. Cel mai recent GT Speed ​​continuă tradiția reprezentând combinația supremă de lux și performanță într-un pachet Grand Touring.

Dr. Matthias Rabe, membru pentru inginerie al Consiliului de Administrație al Bentley Motors, comentează:

„Noul Continental GT Speed ​​reprezintă încununarea conceptului de Grand Touring de performanță. Acest nou model este cea mai puternică expresie a valorilor Continental GT, captivantă și dinamică, cu detalii de viteză unice pentru a oferi clienților și mai mult control asupra caracterului mașinii.

„Cel mai luxos Grand Tourer din lume este acum mai capabil ca niciodată, cu o linie mai sportivă, care va atrage șoferii atrași de performanță. Speed ​​este cel mai recent capitol din povestea Continental GT care va permite clienților Bentley să își creeze propriile călătorii extraordinare.”

Noile tehnologii ale șasiului – adevărat potențial sportiv

Performanța Continental GT are la bază o tehnologie avansată a șasiului, valorificată special pentru noul model. 

Noua direcție integrală electronică îmbunătățește natura dinamică a modelului Speed în modurile de conducere BENTLEY și COMFORT. Acest efect este, însă, și mai evident în modul SPORT, deoarece direcția se combină cu Bentley Dynamic Ride și un diferențial electronic cu alunecare limitată pentru un nivel de agilitate diferit de orice altă mașină de serie Bentley.

La viteze mici și medii, roțile din spate ale GT Speed ​​sunt direcționate în direcția opusă roților din față pentru a ajuta la o schimbare rapidă de direcție, crescând în mod vizibil senzația de agilitate. Direcția se simte mai precisă și mai promptă, iar informația transmisă de volan dă și mai multă încredere a șoferului. La viteze mari, roțile din spate virează în aceeași direcție ca roțile din față, pentru a îmbunătăți stabilitatea. Sistemul este semnificativ mai activ pe GT Speed ​​decât pe Flying Spur, unde scopul său principal este reducerea razei de virare și stabilitate sporită la viteză mare.  

Dispunând de tracțiune integrală activă, controlul tracțiunii și distribuția cuplului au fost recalibrate în toate modurile de condus pentru a oferi o schimbare vizibilă a caracterului față de Continental GT standard.

Menținând filosofia Bentley de a miza atât pe performanța cât și pe siguranța mașinii, dar păstrând dinamica, această abordare îi recompensează pe șoferi, indiferent de stilul lor. Pentru a realiza această filosofie în modurile BENTLEY și COMFORT, aderența generală este echilibrată între roțile din față și cele din spate, în SPORT aceasta a fost calibrată cu un cuplu mai polarizat pe puntea spate în toate scenariile de conducere.

Pentru prima dată la un Bentley, ultima generație Continental GT Speed ​​introduce utilizarea unui diferențial electronic spate (eLSD).

Reglat special în relație directă cu sistemele de control al tracțiunii și șasiu activ, eLSD oferă o capacitate laterală sporită, stabilitate longitudinală îmbunătățită, reacție îmbunătățită la accelerare și oferă o tracțiune mai bună în condiții de drum nefavorabile.

În modurile BENTLEY și COMFORT, acesta oferă o tracțiune îmbunătățită, un nivel mai mare de încredere șoferului și face mașina să fie mai stabilă la viteze mari. În modul SPORT, eLSD-ul a fost reglat pentru a echilibra efectul accelerației, pentru a îmbunătăți răspunsul în viraje și pentru a crește performanța în linie dreaptă. Beneficiul combinat înseamnă că noul Continental GT Speed ​​este acum mai concentrat pe șofer decât oricând, fără a compromite confortul sau stabilitatea.

Dinamica îmbunătățită în viraje și aderența suplimentară oferită de noile sisteme permit șoferului să iasă din orice curbă cu un nivel sporit de precizie și încredere. La rândul său, vehiculul este capabil să extragă performanța maximă din tracțiunea disponibilă pentru a oferi o accelerație uimitoare. În modul SPORT, sistemul de gestionare a tracțiunii trimite o proporție mai mare de putere către puntea spate pentru a permite un control și mai mare al accelerației la ieșirile din curbe.

În paralel cu aceste sisteme, acționează tehnologiile cheie ale șasiului care asigură controlul caroseriei și confortul de deplasare fără compromisuri – și anume suspensia pneumatică activă cu trei camere Bentley, cu amortizare adaptivă și Bentley Dynamic Ride – sistemul de control activ antiruliu de 48 V pe care Bentley l-a introdus pe Bentayga și pe a treia generație Continental GT. Acest sistem inovator presupune prezența unor motoare electrice puternice în fiecare bară antiruliu, pentru a rezista mișcărilor caroseriei. În cea mai fermă setare, motoarele pot livra 1300 Nm în 0,3 secunde pentru a contracara forțele de virare și pentru a menține caroseria orizontală.

În funcție de mod, sistemul electronic de control al stabilității (ESC) permite șoferului să experimenteze un nivel și mai mare de libertate înainte ca sistemele de siguranță să intervină pentru a corecta orice anomalii. Cu ESC activat, mașina oferă stabilitate liniștitoare pe suprafețe neuniforme sau în condiții meteorologice nefavorabile. Când este trecut în modul Dynamic, ESC extinde libertatea șoferului, permițând pilotului experimentat să seteze și să modifice poziția de virare a mașinii după cum dorește.

Cu ESC oprit, aderența mecanică și echilibrul inerent al GT Speed ​​sunt în prim plan, permițând o experiență axată pe șofer, întâlnită anterior doar la mașinile Bentley de curse. După ce a folosit performanțe puternice de virare, datorită direcției integrale și eLSD, șoferul poate alege să echilibreze accelerația și direcția pentru a oferi unghiuri de virare progresive și fără efort.

Pentru a completa performanțele șasiului, un nou sistem de frânare Carbon Ceramic a fost introdus ca opțiune pe GT Speed. Discurile oferă forță de frânare suplimentară, cu o senzație puternică și fermă a pedalei de frână și o excelentă rezistență de estompare. Etrierele frontale cu zece pistoane și cele din spate, cu patru pistoane, asigură o forță de frânare incredibilă – necesară atunci când până la 10 MJ de energie sunt transformate în căldură în cazul unei opriri complete de la viteza maximă. Materialul Carbon Ceramic economisește, de asemenea, peste 33 kg de greutate și produce niveluri extrem de scăzute de praf, contribuind la menținerea aspectului proaspăt al roților unice Speed ​​de 22 ”.

Continental GT Speed – Performanță palpitantă

Noul GT Speed ​​este expresia supremă axată pe performanță a unui Bentley Grand Tourer, dar păstrează luxul, confortul și utilitatea modelelor din gamă. Este echipat cu o versiune modernizată a renumitului motor Bentley W12 TSI de 6,0 litri, care livrează 659 CP – o creștere de 4%, sau 24 CP, față de actualul model W12 – păstrând, în același timp, un cuplu extraordinar de 900 Nm. Având o manevrabilitate excepțională, modelul atinge o viteză maximă de 335 km/h și ajunge de la 0 la 100 km/h în 3,6 secunde.

Atât motorul, cât și transmisia au fost calibrate în mod deliberat pentru a se potrivi cu performanța axată pe șofer. Acest lucru se remarcă cel mai mult în modul SPORT, unde modelul W12 cu două turbocompresoare a fost reglat pentru a menține motorul în banda de putere mai mult timp, cu rapoarte de viteză modificate corespunzător. Toate acestea creează un răspuns mai rapid la accelerație.

Transmisia automată cu dublu ambreiaj, cu opt trepte, este de două ori mai rapidă în modul SPORT decât la ​​modelul standard W12, în concordanță cu etosul Speed. Aceasta se combină cu un caracter mai pronunțat al evacuării la schimbarea vitezelor.

Nu numai că noul Continental GT Speed ​​oferă performanțe impresionante, dar, pentru a maximiza eficiența, modelul beneficiază de tehnologia Bentley Stop-Start, prin care motorul este oprit nu numai când vehiculul este staționar, ci și la viteze aproape de oprire.

Sistemul Variable Displacement de la Bentley oprește jumătate din cei 12 cilindri ai motorului în anumite condiții, tranzițiile dintre cele două stări fiind imperceptibile pentru șofer. Supapele de admisie și evacuare, injecția de combustibil și aprinderea sunt oprite pe anumiți cilindri, motorul funcționând ca unul cu șase cilindri pentru o eficiență îmbunătățită a consumului de combustibil.

Detalii exterioare – Declarația de intenție a GT Speed

Caroseria musculară a lui Continental GT a fost amplificată pe GT Speed. Detaliile exterioare unice completează o atitudine puternică, atletică, îmbinată perfect cu eleganța fără efort inerentă Continental GT.

Modelele Speed ​​adaugă o grilă de radiator și o grilă de protecție inferioară Dark Tint, precum și praguri sportive unice, mai sculptate, o matrice de radiator Dark Tint și o emblemă discretă Speed ​​în crom pe aripa din față.

O altă caracteristică distinctivă a celei mai puternice versiuni Continental GT sunt jantele unice Speed, de 22”, în argintiu strălucitor, cu opțiunea unei nuanțe întunecate sau finisaj negru lucios.

Un interior unic și luxos

Interiorul noului Continental GT Speed demonstrează experiența Bentley în crearea celor mai bune interioare auto din lume. Materialele prelucrate manual se îmbină cu finisaje unice, care sunt disponibile doar pe Speed ​​și pot fi personalizate în continuare.

Performanțele Continental GT Speed ​​sunt evidențiate în continuare printr-o culoare duo-ton unică realizată în piele și Alcantara, care se aplică și la volan. Emblema exterioară este asociată cu o pictogramă elegantă Speed ​​pe fascia pasagerului.

Interiorul luxos poate fi personalizat și mai mult, cu o gamă de 15 culori principale și 11 culori secundare de piele, precum și utilizarea de piele în locul Alcantarei pentru varianta de interior Speed. Consola centrală poate fi finisată cu o nouă nuanță de aluminiu cu note întunecate, aducând o suprafață prelucrată perfect din punct de vedere geometric și un finisaj frumos modelat.

Matlasarea Diamond in Diamond a Bentley este inclusă în standard, iar tetierele brodate Speed ​​disting cabina celui mai puternic Continental GT.

O gamă largă de furniruri sunt disponibile în GT Speed, începând cu furnirul Piano Black ca standard. Clienții pot alege, de asemenea,  Crown Cut Walnut, Dark Stained Burr Walnut și Dark Fiddleback Eucalyptus, fără costuri suplimentare, cu trei opțiuni cu pori deschiși (Dark Burr Walnut, Crown Cut Walnut și Koa) disponibile ca opțiuni suplimentare.

La fel ca la toate modelele Continental GT, Speed ​​oferă patru locuri și o capacitate excepțională de 358 litri pentru bagaje. Plin de detalii rafinate, un panou de instrumente avansat din punct de vedere tehnologic și apreciatul afișaj rotativ Bentley, noul model extinde performanțele Continental GT.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts