Allview CityZen – electrică doar pentru oraș

Da mai departe!

După încercarea cu Skywell, cei de la Allview încearcă să aducă pe piața din România o mașină electrică destinată unui alt segment. Modelul este destinat în principal celor care au luat carnetul mai devreme și au nevoie de o mașină de oraș.

CityZen este bazat pe un cvadriciclu din China. Acesta este denumit Pony al mărcii BAW din cadrul grupului SAIC.

Dacă vă amintește de ceva, această mașină mie mi-a amintit de Renault Twizy… Tot electrică, tot mică, tot de oraș, dar asemănările se opresc aici.
Chiar și această clasă a micrcar-urilor a evoluat. Acum avem o model care chiar arată ca o mașină, are geamuri la uși (nu, Renault, nu din plastic) și este destul de plăcută la condus în oraș.

CityZen se manevrează destul de bine, iar dacă respecți limitele de 50 km/oră din oraș este chiar rapidă și cei 27 CP sunt suficienți. Intră ușor pe orice străduță și se parcarea e deosebit de facilă.

Noul vehicul electric nu face compromisuri nici în ceea ce privește spațiul interior. Echipat cu un interior modern, în culori asortate cu exteriorul mașinii, CityZEN reflectă o atenție deosebită la detalii. Habitaclul său, generos și confortabil, este completat de un portbagaj cu o capacitate substanțială de 816 litri. Cityzen este destul de avansată cu cele două ecrane color de peste 10 inch fiecare. Un sistem panoramic de 360 de grade cu camere este disponibil.

În ziua pe care am petrecută cu Cityzen, mi-am propus un traseu mai scurt, pe care l-am lungit cu câteva ore. Deși mică, mașina s-a achitat cu brio de drumurile avute cu prilejul unor mici comisioane pe care le-am făcut. Mașina pornește în modul eco, dar avem și un buton sport pentru cei care vor să profite de toți cei 27 CP. Lăsând gluma la o parte, singura șansă a ta să fii sportiv cu mașina aceasta este să vii direct îmbrăcat în trening.

Dacă testele cu Twizy erau un coșmar, mai ales de la scaunele tari, din plastic din acela de autobuz Citaro STB, la CityZen am întâlnit niște scaune mai confortabile decât ceea ce am văzut pe alte microcar-uri.

În ceea ce privește siguranța, sunt disponibile destule sisteme, dar la ce dimensiuni are mașina, este mai safe doar în interiorul orașelor. Poți să iei CityZen, dar doar ca pe a doua mașină. Pentru vacanțe trebuie să te bazezi pe alta.

Allview CityZen (BAW Pony Quadricycle)

0-100 km/h: N/A secunde
Viteza maximă: 100 km/oră
L/l/î: 3.162/1.498/1.580
Masă proprie: 
740 kg
Volum portbagaj (l): 300

Putere (CP): 27
Autonomie: 170 kilometri
Acumulatori: 13,7 kWh
Tracțiune: față
Cutie de viteze: automată

Related posts