Kia Motors America (KMA) a anunțat recent vânzarea vehiculului Kia Soul cu numărul 1 milion în Statele Unite. Fiind primul vehicul de producție care a dus la transformarea filosofiei de design Kia, sub atenta coordonare a șefului de design Peter Schreyer, un exemplar urban unic a ieșit din mulțime și a oferit o abordare „fun & funky” condusului de zi cu zi începând din 2009.
„În momentul apariției modelului Kia Soul în 2009, toți cei de la Kia au știut că lansau un ”hit”, dar popularitatea și influența continuă în cultura pop a modelului Soul a dus brandul Kia la un nivel la care atunci doar am fi putut visa”, a spus Michael Sprague, Șeful Operațiunilor și EVP al Kia Motors America. „Încă de la început, Soul a atras noi clienți pentru brandul Kia, proiectând tipul de individualitate și optimism care atrage tinerii și realizând vânzări totale în Statele Unite ce au crescut cu aproape 150% din momentul în care Soul a intrat în gama de modele Kia, impactul său neputând fi supraevaluat.”
În plus față de încrederea și siguranța pe care o prezintă pe șosea, povestea de succes a modelului Soul include unul dintre cele mai memorabile și eficiente concepte de promovare din toate timpurile. Călătorind într-un Soul, hamsterii Kia au apropiat întotdeauna oamenii prin muzică, dans și atitudinea pozitivă, în timp ce ascultau un playlist începând cu melodia clasica hip-hop „The Choice Is Yours” de la Black Sheep și hit-ul „Party Rock Anthem” de la LMFAO și până la „Animal” al celor de la Maroon 5, „Applause” de la Lady Gaga și, cel mai recent, „Ace of Spades” de la Motörhead. De-a lungul anilor, hamsterii au devenit legende în istoria advertising-ului, spotul din 2011 generând mai mult de 20 de milioane de vizualizări online. În plus, hamsterii au fost recunoscuți de către Madison Avenue Advertising Walk of Fame și au fost numiți pentru prima dată ”Rookie of the Year” după ce au primit „Automotive Ad of the Year” pentru doi ani consecutivi de către Nielsen Automotive.