Isuzu va construi o nouă fabrică de 280 de milioane de dolari în Carolina de Sud. Locația va angaja peste 700 de persoane și va putea produce modele ICE și EV.
Producătorul japonez Isuzu Motors a alocat 280 de milioane de dolari pentru a înființa o nouă unitate de producție în Carolina de Sud. Compania declară că locația va începe operațiunile în 2027 și, în cele din urmă, va avea capacitatea de a produce 50.000 de vehicule anual. Fabrica va juca, de asemenea, un rol important în reducerea expunerii Isuzu la tarifele generalizate introduse de administrația Trump.
Noua fabrică va încorpora un sistem de producție cu model variabil și volum variabil pentru a-i permite să răspundă la cererea în schimbare de vehicule cu motor cu combustie, rămânând în același timp suficient de flexibilă pentru a include vehicule comerciale electrice pe termen mediu și lung.
În plus, aceasta va fi prima fabrică Isuzu care va avea o linie de producție care nu utilizează transportoare sau gropi, îmbunătățind flexibilitatea și scalabilitatea. Compania a mai spus că va „automatiza inspecțiile pentru a elimina erorile operaționale, a asigura trasabilitatea pieselor și a introduce inspecții prin imagini și alte metode pentru a preveni orice ieșire de produse defecte”.
Vehiculele programate inițial pentru a fi construite la fabrică vor include modelele N-series de la Isuzu, camioane mai mici cu o capacitate nominală între 7,5 tone și 9,3 tone. Fabrica va fi, de asemenea, responsabilă pentru construirea camioanelor din seria F cu o greutate totală a vehiculului de 15 tone.
Fabrica este situată în comitatul Greenville din Carolina de Sud și se află pe un teren de 750.000 de metri pătrați. Aceasta va angaja peste 700 de persoane până în 2028.
În timp ce Isuzu nu vinde modelele sale axate pe consumatori, cum ar fi pickup-ul D-Max și SUV-ul MUX în SUA, așa cum o face pe alte piețe, America este încă o piață importantă pentru divizia comercială a companiei. În ultimul an fiscal, a vândut 44.000 de vehicule comerciale în America de Nord și dorește să „își extindă și mai mult afacerea” în regiune.
Președintele nu a anunțat încă tarife specifice care vizează vehiculele japoneze importate în Statele Unite. Cu toate acestea, el a ordonat recent tarife de 25% la toate importurile de oțel și aluminiu începând cu 12 martie, iar acest lucru ar putea afecta Japonia. La scurt timp după anunțarea tarifelor, Japonia a cerut o scutire de la noile tarife.