Vânzările Porsche sunt în scădere din cauza performanței slabe din China

Da mai departe!

Livrările totale în primele nouă luni ale anului au fost de 226.026 la nivel mondial, o scădere de 7%, notează agenţia de ştiri dpa. China și SUA sunt piețele pe care marca de lux germană înregistrează scăderi semnificative.

Vânzările din China, o piaţă esenţială pentru producătorii auto, au scăzut cu 29% în primele nouă luni ale anului. Compania susţine că scăderea e din cauza situaţiei economice dificile din China.

Porsche, o marcă majoră a grupului german Volkswagen, a vândut, de asemenea, cu 5% mai puţine vehicule în America de Nord, deoarece întârzierile înregistrate în vămi au împiedicat livrările.

Un punct pozitiv a fost piaţa de origine a companiei, Germania, unde livrările au crescut cu 8% în primele trei trimestre.

Vânzările au crescut cu 1% în restul Europei şi cu 3% pe pieţele de peste mări, o categorie largă care cuprinde Africa, America Latină, Australia, Japonia şi Coreea de Sud.

Scăderea a fost oarecum aşteptată, deoarece compania din Stuttgart îşi redefineşte flota, cu versiuni actualizate ale maşinii sport electrice Porsche Taycan, ale modelelor Panamera, Cayenne şi Macan şi ale clasicului 911.

„Situaţia concurenţială din China este deosebit de intensă, acesta fiind principalul motiv pentru scăderea globală a livrărilor noastre”, a declarat Marco Schubert, care supraveghează vânzările grupului VW.

Related posts