Versiunea Mazda6 facelift în premieră în Europa sistemul Mazda G-Vectoring, unic în lume, gândit să îmbunătățească confortul pe viraje. Mazda6 2017 poate fi deja comandată de la orice partener Mazda din România.
O inovație în industria auto, G-Vectoring Control (GVC) este prima dintr-o serie nouă de tehnologii, denumită SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS. GVC ajustează cuplul motor în funcție de modul în care este acționat volanul, pentru a obține un comportament rutier superior și pentru a intensifica sentimentul Jinba Ittai, de unitate cu mașina, specific Mazda. Concret, sistemul decelerează la intrarea într-un viraj și transferă sarcina pe puntea față pentru o aderență mai bună și crește din nou forța de accelerație când unghiul de virare este constant simultan cu transferul greutății pe puntea din spate. Comportamentul vehiculului este mai aproape de intenția șoferului, reducându-se nivelul corecției volanului, indiferent de condițiile de drum, chiar și în situația unor manevre de urgență. Sistemul are în centru șoferul și pasagerii, reducând oboseala și crescând confortul.
Motorizările diesel pot fi comandate cu AWD (tracțiune integrală), care prezintă un sistem de avertizare asupra pierderii aderenței punții motrice. Acesta folosește 27 de semnale de la diferiți senzori care monitorizează permanent condițiile de drum și intențiile șoferului și transmit puterea instant spre roțile care au nevoie, chiar și în condițiile schimbărilor neprevăzute.
Tot pentru un confort superior, antifonarea generală a fost îmbunătățită, iar anumite elemente de la interior sunt schimbate. Head Up Display-ul are acum o rezoluție color, mai bună, și se ajustează în funcție de felul cum este aranjat și scaunul electric al șoferului, instrumentarul de bord integrează un ecran color TFT LCD cu o grafică superioară, iar butoanele integrate pe volan au fost rearanjate pentru a fi mai ergonomice.
Mazda6 2017 prezintă trei variante de motorizare SKYACTIV pe benzină: derivatele de 145 și 165 CP ale motorului SKYACTIV-G 2.0 și SKYACTIV-G 2.5 de 192 CP, precum și două motoare diesel, bi-turbo, de 150 și 175 CP, variante ale SKYACTIV-D 2.2, angrenate fie de transmisii manuale sau automate.
Motorul diesel integrează în premieră trei sisteme noi care cresc viteza de reacție și reduc zgomotul produs. Acestea îmbunătățesc răspunsul la acționarea pedalei de accelerație, atenuează zgomotul detonațiilor diesel și variază distribuția motorului pentru a contracara sunetul pe anumite benzi de frecvență, în care în mod normal vibrațiile motorului sunt cel mai ușor de perceput de pasageri.
Sistemele de siguranță activă din dotarea Mazda6 2017 prezintă elemente noi, bazate pe o nouă cameră video. Sistemul Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) a înlocuit senzorul cu infraroșu cu noua cameră, care lărgește plaja de viteze în care acționează de la 4-30 km/h la 4-80 km/h și permite, totodată, identificarea pietonilor. Sistemul Smart Brake Support (SBS) integrează la rândul său noua cameră și își îmbunătățește viteza la care acționează de la 15-145 km/h la 15-160 km/h. Un sistem complet nou este Traffic Sign Recognition (TSR), care interpretează anumite semne de circulație, cum ar fi acces interzis și limitarea vitezei și avertizează șoferul dacă nu respectă indicațiile. În continuare Mazda6 include o serie largă de sisteme de siguranță, cum ar fi Blind Spot Monitoring (BSM), care avertizează asupra vehiculelor din spatele mașinii, din zonele neaccesibile în oglinzi, Lane-keep Assist (LDWS), care atenționează șoferul dacă autoturismul schimbă banda de mers fără semnalizare, farurile adaptive, sistemul de pilot automat adaptabil la viteze cuprinse între 30 și 200 de km/h, asistență la plecarea din rampă și Driver Attention Alert, care monitorizează starea șoferului la viteze de peste 65 km/h.