Marca Dacia participă la Salonul Auto de la Paris, unde va prezenta o nouă identitate vizuală, inclusiv un nou logo care este folosit pentru toată gama de modele. Standul Dacia va găzdui de asemenea şi un demonstrator al motorului HYBRID 140 care va fi folosit în premieră în gama Dacia pe modelul Jogger, precum şi o serie limitată pentru modelul Duster şi un concept car. Salonul Auto de la Paris a rămas singurul salon auto european marcant din acest an.
Standul Dacia de la Salonul Auto de la Paris, care se desfăşoară în perioada 17 – 23 octombrie, va fi amplasat în hala 6 a complexului Paris Expo Porte de Versailles.
„Dacia a deschis un nou capitol în istoria sa odată cu adoptarea unei noi identităţi de marcă. Astfel, un nou logo şi-a făcut apariţia simultan pe toată gama de modele (Spring, Sandero, Logan, Duster & Jogger), iar noile elemente vizuale şi noile culori au devenit o parte integrantă a imaginii showroom-urilor mărcii. La Salonul auto de la Paris publicul larg va avea pentru prima oară ocazia de a descoperi aceste schimbări pe modelele Dacia, ilustrate în special de noua emblemă, Dacia Link, alcătuită din literele D şi C unite asemenea zalelor unui lanţ, ca simbol de robusteţe şi simplitate. Dacia îşi reafirmă astfel valorile: o marcă esenţială şi cool, robustă şi outdoor, eco-smart (economică şi ecologică)”; transmite compania, printr-un comunicat dat publicităţii vineri.
Tot la Paris, Dacia va prezenta o serie limitată a modelului Duster, intitulată „Mat Edition” şi pentru care comenzile vor fi deschise înainte de sfârşitul acestui an. Modelul Duster în serie limitată va fi disponibil într-o singură configuraţie, cu o nuanţă de caroserie exclusivă şi va beneficia de echiparea de vârf din punct de vedere mecanic a mărcii Dacia : motorul TCe 150 cuplat cu cutia de viteze automată cu dublu ambreiaj EDC.
Standul Dacia va găzdui un demonstrator al motorului HYBRID 140, motorizare care va fi folosită în premieră în gama Dacia pe modelul Jogger. Deschiderea comenzilor va avea loc la începutul anului 2023, primele livrări urmând să aibă loc în primăvara anului viitor, precizează compania.
În plus, în premieră mondială, standul Dacia va găzdui conceptul MANIFESTO, care nu anunţă un viitor model de serie ci „exprimă viziunea Dacia cu privire la un vehicul esenţial, cool, robust, accesibil şi performant din punct de vedere ecologic”.
„MANIFESTO este un laborator pentru testarea celor mai avansate inovaţii, dintre care unele se vor putea concretiza în viitor pe modele de serie. MANIFESTO este un vehicul compact, uşor, mai curând agil decât rapid, destinat incursiunilor în aer liber. Este o expresie liberă a viziunii Dacia care ilustrează concret valorile şi teritoriile mărcii. MANIFESTO este robust, capabil să abordeze orice tip de teren datorită roţilor sale de mari dimensiuni care nu pot face pană. Este totodată complet impermeabil şi lavabil, interiorul putând fi spălat cu un simplu jet de apă. MANIFESTO este eco-smart şi utilizează Starkle®, un nou material exterior unic, ce conţine 20% plastic reciclat şi care va fi de asemenea inaugurat de viitoarea generaţie Duster”; precizează comunicatul Dacia.
Tot la Paris, Dacia prezintă prima colecţie a gamei de merchandising Dacia care include rucsacuri, recipiente portabile pentru apă, caschete şi impermeabile care afişează noua identitate a mărcii şi utilizează materiale reciclate şi durabile.
Comenzile vor fi deschise pe site-ul de e-commerce dedicat începând din 17 octombrie.