Primul autoturism electric al Peugeot din noua generație, e-208, a primit noi tehnologii pentru grupul motopropulsor care cresc performanțele mașinii și distanța pe care o poate parcurge cu un singur „plin” de energie. Peugeot 208 în versiunea complet electrică, un model lansat în 2019, trece prin a doua actualizare în decurs de numai doi ani, cu ajutorul unui nou motor electric, similar cu cel regăsit pe modelul mai mare, 308.
Stellantis profită astfel de avantajele tehnologiei electrice, care permite schimbări importante de motorizări într-un timp scurt, spre deosebire de propulsiile cu combustie, care aveau nevoie de ani buni pentru a beneficia de noi motorizări. Noul motor pe care îl primește e-208 utilizează tehnologii mai noi, primind astfel nu doar putere în plus, circa 20 CP (15 kW), dar și un consum mai redus de energie. Practic, e-208 devine una dintre cele mai eficiente mașini electrice ale momentului, cu 12 kWh consum la 100 km, astfel că autonomia mașinii, cu o baterie de o capacitate similară, atinge valoarea de 400 km, cu 38 km mai mult decât versiunea acutalizată în 2021.
Peugeot a îmbunătățit și bateria instalată pe acest model, chiar dacă nu a crescut capacitatea acesteia. La 51 kWh, bateria de 400 volți este acum mai eficientă, astfel că susține un consum mai redus de energie. De asemenea, modelul a beneficiat și de o revizuire a cutiei de viteze, care are un raport mai bun și oferă un plus la nivelul autonomiei.
Peugeot e-208 este disponibil cu două tipuri de charger, unul standard, de 7,4 kW, și unul opțional, de 11kW, trifazic. În plus, mașina poate fi încărcată și la stații de 100 kW, de mare putere, care permit încărcarea de la 20% la 80% în doar 25 de minute. Modelul cu propulsie complet electric de la Peugeot este în acest an cel mai vândut automobil electric din Franța și unul dintre cele mai vândute astfel de vehicule din Europa, contribuind, de altfel, la poziția de lider a lui 208 în vânzările europene de autoturisme. Noul Peugeot 208 electric va fi disponibil pentru clienți în 2023.