Vânzările Mazda în România au totalizat 2.267 de unități în primele 10 luni ale anului curent, în creștere cu 31% față de aceeași perioadă din 2020. Cel mai bine vândut model a fost SUV-ul compact Mazda CX-30, cu 924 de modele comercializate, cu 65% mai mult față de intervalul similar din anul anterior. Următoarele două poziții au fost ocupate de modelele Mazda3 și Mazda CX-5 care au contabilizat 541, respectiv 419 unități livrate.
MX-30, primul model electric dezvoltat de Mazda, a fost livrat către 69 de clienți în perioada analizată. Modelul beneficiază în continuare de reducerile specifice programului Rabla Plus și de un wallbox cadou oferit la achiziție.
„După primele 10 luni din an continuăm să menținem o creștere cu două cifre comparativ cu anul 2020, iar Mazda CX-30 rămâne cel mai vândut model din gamă. Mulțumită eforturilor echipei și partenerilor locali Mazda ne-am consolidat cota de piață din segmentul autoturismelor la 2,2%”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Mazda Motor Corporation a prezentat recent și situația vânzărilor la nivel global pentru primul semestru al anului fiscal ce se încheie în martie 2022. Astfel, Mazda a vândut 660.000 de unități în intervalul aprilie-septembrie 2021, mai mult cu 14% față de primul semestru din anul fiscal anterior, în timp ce în Europa cele 106.000 de modele vândute au reprezentat o creștere cu 30% față de perioada comparabilă din 2020.