Peugeot intră într-o nouă etapă cu un nou logo

Da mai departe!

Cel mai vechi brand auto din lume ce activează și în prezent își reafirmă personalitatea și caracterul cu un logo nou. Este începutul unei noi ere în istoria Mărcii PEUGEOT.

Pe 25 februarie 2021, PEUGEOT a prezentat noul logo al Mărcii: o emblemă decorată cu un magnific cap de leu. Începând cu anul 1850, PEUGEOT a avut 10 logo-uri succesive, toate purtând emblema leului. PEUGEOT Design Lab, studio-ul central de design al Mărcii prezintă astăzi cea de-a 11-a versiune, mai elegantă și mult mai orientată asupra calității.


Lansat în 2020, logo-ul actual a trebuit să sufere câteva modificări pentru a ilustra ascensiunea în segment a mărcii.
După ce în ultimii 10 ani și-a reînnoit în totalitate gama de vehicule, PEUGEOT adoptă acum un nou
logo pentru a ține pasul cu produsele mărcii. La începutul anului 2021, odată cu lansarea gamei ce va fi inaugurată de noul PEUGEOT 308, cu un nou site web și cu nașterea grupului STELLANTIS, planetele s-au aliniat.


PEUGEOT este o Marcă în ton cu vremurile. Chiar cu un pas înaintea timpului său, Marca ține pasul cu evoluțiile din domeniu, anticipează schimbările de comportament și deschide calea pentru noi soluții de mobilitate.
Marca PEUGEOT a experimentat toate revoluțiile: revoluția industrială, tehnologică, politică, socială, digitală și acum, revoluția de mediu – tranziția energetică și mobilitatea cu zero emisii de dioxid de carbon, aflate în centrul strategiei pentru un viitor sustenabil.
Toate acestea formează ADN-ul Mărcii PEUGEOT. PEUEGOT este o Marcă puternică și instinctivă, ce reflectă emblema sa, Leul. PEUGEOT devine astfel o Marcă atemporală, o legătură între trecut și viitor. În ultimii 10 ani, întreaga gamă de produse a cunoscut o ascensiune în segment uimitoare.
Rezultatele se văd odată cu premiul „International Van of the Year” câștigat de PEUGEOT e-Expert în 2021 și Partner în 2019, și cu cele trei premii „Car Of The Year” (PEUGEOT 308, desemnat în 2014, PEUGEOT 3008, în 2017 și PEUGEOT 208, în 2020). În plus, gama a fost electrificată atât în
segmentul vehiculelor de pasageri, cât și în cel al vehiculelor comerciale ușoare.
Noul logo întruchipează trecutul, prezentul și viitorul Mărcii PEUGEOT. Emblema cu figura leului a făcut mereu parte din brand. Aceasta reprezintă valorile Mărcii Peugeot.
Cu acest nou logo, Marca PEUGEOT își propune să cucerească noi teritorii, să-și accelereze creșterea pe plan internațional și să devină un ambasador al stilului și savoir-faire-ului franțuzesc.

Related posts