După Clio E-TECH Hybrid, Captur și Megane Estate E-TECH Plug-in Hybrid, Renault își extinde gama hibridă cu sosirea a trei vehicule noi echipate cu această tehnologie inovatoare. Introducerea micro-hibridizării de 12V pe Arkana și Captur completează gama de motoare, oferind toate versiunile posibile de electrificare pentru a satisface orice nevoie, rămânând în același timp accesibile. Noul Arkana și Noul Captur inaugurează, pe lângă versiunea full hybrid, o soluție de micro-hibridizare de 12V pe motoarele 1.3 TCe 140 și 160 pe benzină, o premieră pentru marca Renault.
Tehnologia E-TECH
Dezvoltată și brevetată de Renault Engineering, tehnologia E-TECH Hybrid combină două motoare electrice, o cutie de viteze inovatoare tip dog-clutch și un motor cu ardere internă. Pe E-TECH Plug-in Hybrid, bateria oferă o capacitate crescută pentru a maximiza și mai mult conducerea electrică in utilizarea zilnică.
Tehnologia hibridă disponibilă în gama Renault face posibilă:
– Până la 80% din conducerea electrică în oraș și până la 40% consum mai mic cu un motor E-TECH Hybrid.
– Până la 65 km în regim electric exclusiv în oraș și plăcerea puterii electrice de până la 135 km / h pe un motor E-TECH plug-in Hybrid.
Tehnologia Renault E-TECH oferă toate avantajele motorului electric: pornire silențioasă și regenerarea bateriei în timpul decelerării și frânării pentru plăcerea pură la volan.
Renault Arkana E-TECH Hybrid
Renault continuă să-și extindă gama cu sosirea în Europa a unui nou concept de vehicul: SUV-ul coupé. Renault Arkana oferă un habitaclu cu tehnologie de ultimă oră și un spațiu interior generos pentru a acomoda familii și obiectele voluminoase ce trebuie încărcate.
Renault Arkana oferă un nou model hibrid cu motorul E-TECH Hybrid de 140 CP și baterie de 1.2kWh (230V). O soluție de micro-hibridizare de 12V pe motoarele 1.3 TCe 140 și 160 completează această ofertă.
Renault Captur E-TECH Hybrid
Referință tehnologică și conectată pentru SUV-urile urbane, lider de piață pe segmentul său în Europa, Renault Captur vine acum cu un motor E-TECH Hybrid care completează versiunea E-TECH Plug-In Hybrid. Acest motor oferă o reacție excelentă datorită unei baterii de 1,2 kWh și a unei puteri combinate de 140 CP. În timpul utilizării, clientul se va bucura de o plăcere maximă de condus și de un consum redus, fără a fi necesară reîncărcarea.
O soluție de micro-hibridizare de 12V este, de asemenea, introdusă pe motoarele pe benzină de 1,3 Tce, oferind încă o data modelului Captur cea mai complexă gamă electrificată din segment.
Renault Captur beneficiază acum de o versiune R.S.Line. Aceasta vine cu un design special, bare de protecție față și spate reproiectate, o linie frontală specifică F1 și jante din aliaj în exclusivitate. În interior, beneficiază de un plafon de culoare neagră, tapițerie specifică, un volan cu inserții roșii, finisaje tip ¨carbon¨ și o pedală din aluminiu. Acest finisaj de top oferă o ambianță sportivă cu atribute unice, indiferent de motorul ales.
Renault Megane hatch HATCH E-TECH PLUG-IN Hybrid
Noul Megane beneficiază de o restilizare recentă care oferă un interior redesenat, mai ergonomic și modernizat, precum și cele mai bune tehnologii în ceea ce privește conectivitatea, multimedia și asistența la conducere.
După versiunea Estate, noul Megane hatchback vine acum cu motorul E-TECH Plug-in Hybrid, combinând avantajele și senzațiile speciale oferite de puterea electrică, fără a compromite autonomia. Dezvoltând 160 CP, această tehnologie are o baterie cu o capacitate de 9,8 kWh (400V) și o autonomie de până la 50 de kilometri pe un ciclu combinat (WLTP) și până la 65 de kilometri pe un ciclu urban (WLTP City)
Renault Arkana E-TECH Hybrid, Captur E-TECH Hybrid și Megane E-TECH Plug-In Hybrid vor fi comercializate în Europa în prima jumătate a anului 2021.