În ciuda contextului delicat al pieței din prima jumătate a anului, Renault reușește să își consolideze poziția de lider în segmentul vehiculelor electrice (EV). Piața modelelor EV a înregistrat în primele 6 luni ale anului o creștere încurajatoare de 27% față de aceeași perioadă în 2019, în special datorită unui număr tot mai mare de concurenți. Astfel Renault reușește să câștige o cotă de piață semnificativă de 44%.
La mai puțin de 6 luni de la momentul lansării comerciale, Noul ZOE este un real succes, citadina 100% electrică fiind lider de necontestat pe piața de EV cu peste 40% MS. De asemenea, modelul de segment B își dublează vânzările, ajungând la 255 de înmatriculări în România în primele 6 luni ale anului. Reconfirmă astfel rezultatul excepțional obținut la nivel european de 17.650 de înmatriculări (o creștere de 98,8% vs 2019) pe parcursul aceleiași perioade. În plus, în luna iunie Noul ZOE a reușit să intre în topul general al primelor 20 de modele vândute în ţară. Renault Kangoo Z.E. păstrează poziția de lider pe piața de modele utilitare electrice cu 14 vehicule înmatriculate, iar Renault Twizy completează lista opțiunilor alese de clienți cu 4 unități înmatriculate.