Mit Motors se alatură campaniei service #StaiAcasă, prin intermediul căreia asigură suport clienților săi să rămână în siguranță Acasă, fără grija unei deplasări la service.
În contextul crizei actuale de Coronavirus care restricționează libertatea de mișcare a persoanelor fizice, pentru unii șoferi și pentru unele companii, deplasările cu mașina rămân esențiale.
Mit Motors dorește să se asigure că șoferii se pot baza în continuare pe vehiculele lor prin lansarea serviciului „Door-to-Door”, din cadrul campaniei #StaiAcasă. Acest serviciu presupune preluarea mașinii de acasă/sediul clientului și returnarea ei în același punct de către reprezentanții Mit Motors. Mai mult, campania #StaiAcasă asigură și igienizarea mașinilor. Astfel, Mit Motors se asigură că autoturismele și autoutilitarele sunt predate în siguranță după intervențiile în service.
În timpul preluării/reparării/returnării vehiculului, se vor folosi mănuși de unică folosință, mască de protecție precum și folii de plastic pentru volan și scaune. Elementele mașinii expuse la atingere se vor dezinfecta cu agenți speciali aprobați de Ministerul Sănătății.
În situația unor lucrări suplimentare constatate în service, vor fi puse la dispoziția clienților poze concludente și/sau materiale video ușor accesibile prin intermediul unui dispozitiv electronic conectat la internet, care vor permite clienților să vadă și să aprobe în cunoștință de cauză lucrarea recomandată și costul acesteia.
* Se oferă serviciul gratuit de tractare, valabil exclusiv in zona București, solicitărilor primite în primele 15 zile de la lansarea prezentei campanii (02.04.2020), pentru programări la revizii efectuate cu piese si materiale furnizate exclusiv de Mit Motors sau pentru reparații daune (dosarele trebuie să fie emise de Asiguratori agreați prin contract de Mit Motors) și în limita disponibilității.