Pentru a aniversa 65 de ani de la lansarea utilitarei compacte 2CV și 20 de ani de la lansarea Berlingo, Citroën a oferit celor două modele un stil special pentru Colette.
Celebrul magazin din Saint Honore 213, din Paris, pentru a celebra această ocazie, adoptă o mini-flotă, compusă dintr-un vehicul din fiecare model, special personalizat cu un design atemporal in culoarea emblematică a magazinului: #2CVcolette. Conduse de valori comune cele două mărci franceze se unesc pentru a declara: andré ♥ colette!
Aceasta colaborare a culminat cu vehicule unice:
– Stilul modern al utilitarei compacte este îmbinat cu nota de flexibilitate specifică pentru Berlingo. Versiunea electrică a vehiculului transformat a fost aleasă pentru a călători în jurul Parisului și pentru a asigura livrări pentru toate Concept store-urile Colette pe tot parcursul campaniei.
– Albastru, culoarea semnaturii magazinului, a fost adoptată de catre Citroënlogo, luând un aspect retro deosebit. Colette afișează, de asemenea, un logo special vintage pentru a marca această ocazie. Artistul vizual, Steve Pitocco, a creat logo-ul folosind o tehnica de pictare manuală, urmârind tradiția primelor LCV-uri.
– Reinterpretarea celor doua vehicule a fost ideea consultanților de design ai Citroën, al carui director, Alexandre Malval, a supravegheat fiecare detaliu al transformărilor modelului 2CV „vechi pentru nou” și a lui Berlingo „nou pentru vechi”