Toyota a fost declarat cel mai voloros brand auto, valoarea acestuia crescând în 2020 cu 2% (59,5 miliarde de dolari). În anul pandemiei COVID19, valoarea Mercedes-Benz a scăzut cu 10% (58,2 miliarde de dolari).
Valoarea brandului Tesla a crescut cu 158%, la 32 miliarde de dolari, acesta fiind brandul cu cea mai rapidă creştere în clasamentul din 2021 Brand Finance Global.
Prinse între pandemie și o relație destul de toxică, Renault și Nissan au scăzut destul de mult. Renault a scăzut cu 10% până la 9,9 miliarde dolari, iar Nissan a scăzut cu 9% (16,2 miliarde dolari). Acestea sunt printre cele mai abrupte căderi ale unor companii auto din acest clasament. Nissan, în special a avut profituri care au scăzut chiar cu 33%, până la recorduri scăzute înregistrate în 2009.
Toyota a trecut anul trecut în faţa rivalului german Volkswagen redevenind cel mai mare constructor auto mondial, graţie unor vânzări robuste în China şi SUA. În 2020, Toyota a vândut 9,53 milioane de vehicule, în scădere cu 11,3% comparativ cu 2019.