Tesla a obţinut cel mai slab punctaj dintre toţi marii producători în cadrul unui studiu realizat de JD Power privind gradul de satisfacţie al clienţilor, scrie WSJ.
Tesla, care apare pentru prima oară în acest studiu, ar avea aproximativ 250 de probleme la suta de maşini, comparativ cu media industriei auto de numai 166. Al doilea cel mai slab brand este Land Rover, deţinut de Tata Motors, cu 228 de probleme/ 100 de maşini.
JD Power le-a cerut posesorilor de automobile să răspundă unor întrebări legate de experienţa lor după primele 90 de zile de la achiziţia unei maşini noi.
Anterior, Tesla a ignorat nemulţumirile clienţilor legate de calitate. Printre problemele ridicate de posesorii de Tesla se numără şi zgomote ciudate care vin de la caroserie, insonorizarea proastă a maşinilor şi calitatea slabă a vopselei. Totuşi, Tesla a devansat competitorii când vine vorba de calitatea touchscreen-ului integrat în maşini.
Întrebările legate de calitatea maşinilor Tesla vin fix când Musk se pregăteşte să crească exponenţial livrările la milioane de maşini pe an, faţă de numai 368.000, cât a livrat anul trecut.
Preţul acţiunilor producătorului de maşini electrice Tesla a atins pentru prima dată la începutul lunii valoarea de 1.000 de dolari, întrecând Toyota în capitalizarea de piaţă şi devenind cel mai valoros constructor de automobile din lume. Ulterior, acţiunile Tesla au scăzut, în ultima şedinţă tranzacţionându-se la 959,74 dolari.
Compania tocmai a început livrările pentru al cincilea său model, SUV-ul Model Y, care este de aşteptat să devină la fel de popular sau chiar mai popular decât sedanul Model 3.
Preţul accţiunilor Tesla a trecut de 900 de dolari în februarie, datorită vânzărilor record în 2019 şi optimismului legat de rezultatele noii sale fabrici de vehicule în China. Însă preţul a scăzut în martie, pe fondul general de reducere a pieţei bursiere la răspândirea coronavirusului în Statele Unite.