Subaru prezintă oficial modelul Uncharted

Da mai departe!

Japonezii prezintă primul lor model cu o tracțiune față prezentat în ultimul deceniu. Subaru se mândrește cu o autonomie de peste 480 de kilometri pentru versiunea de bază Uncharted, care este practic un Toyota C-HR cu o caroserie diferită.

La fel ca și în cazul hibrizilor, Subaru devine tot mai serios în privința vehiculelor electrice. Joi, a dezvăluit al treilea său model nou, după Solterra și Trailseeker: Uncharted. La fel ca frații săi electrici mai mari, Uncharted se bazează pe un model Toyota – în acest caz, noul CH-R – dar prezintă un stil unic Subaru și o calibrare specifică a șasiului.

Pentru prima dată, de foarte mult timp, la un model Subaru în America, Uncharted este disponibil în versiune cu tracțiune față. Subaru declară că va produce varianta Premium FWD în număr limitat, cu 221 de cai putere de la un singur motor electric. Modelele mai scumpe, Uncharted Sport și GT, vor beneficia de tracțiune integrală cu două motoare, oferind un total de 338 CP. Pentru acestea, Subaru revendică o accelerație de la 0 la 100 km/h în 5,0 secunde, ceea ce îl face mai rapid decât actualul WRX.

Toate versiunile Uncharted utilizează un pachet de baterii de 74,4 kWh, iar Subaru estimează o autonomie de peste 480 de kilometri pentru Premium FWD și 467 de kilometri pentru variantele Sport și GT. Va veni standard cu un port de încărcare NACS (stil Tesla) și este capabil de o încărcare de 150 kW, pentru un timp de încărcare de la 10% la 80% în aproximativ 30 de minute. Nu sunt cifre uluitoare, dar nici rele.

Subaru afirmă că a dezvoltat o calibrare unică a șasiului pentru Uncharted, concepută pentru performanțe în afara asfaltului. Modelele cu tracțiune integrală vor beneficia, de asemenea, de modurile de condus X-Mode ale companiei, care optimizează mașina pentru suprafețe cu aderență redusă.

La interior, este foarte asemănător cu noul Toyota CH-R, cu un mic ecran digital de 7 inch pentru instrumente, asociat cu un ecran de infotainment mare de 14 inch cu Apple CarPlay wireless și Android Auto. Există, de asemenea, două încărcătoare wireless pentru telefon în față. Toate modelele sunt bine echipate standard cu scaune încălzite, oglinzi exterioare încălzite, un sistem de dezghețare a parbrizului, un hayon electric și o suită completă de sisteme de siguranță activă.

Modelul Sport adaugă dotări precum un volan încălzit și camere cu vedere panoramică, în timp ce GT adaugă scaune ventilate și încălzire pentru locurile exterioare din spate, jante de 20 de inch și un sistem audio Harman-Kardon îmbunătățit.

Acesta este cel mai mic vehicul electric de la Subaru, cu aproape 17,8 centimetri mai scurt în lungime decât Solterra, ceea ce îl plasează la aproximativ 451,1 centimetri în total. Acest lucru îl face doar puțin mai lung decât un Subaru Crosstrek. Cu toate acestea, spațiul de încărcare din spate al modelului Uncharted, de 707 litri, este mai bun decât cei 566 litri ai modelului Crosstrek.

Subaru a declarat că va anunța prețurile mai aproape de data lansării Uncharted, la începutul anului 2026. Ne-am aștepta la un preț de bază undeva la mijlocul intervalului de 30.000 de dolari, dar cu tarifele și alte costuri, nu vom paria pe nimic.

Related posts