Noi, cei de la AutoReport.ro avem în grijă și câteva mașini. De aceea am pornit testarea de anvelope și de alte accesorii folosindu-ne de mașinile noastre. De această dată, o mașină premium din Clasa E (Mercedes-Benz) a primit anvelope de iarnă Goodyear Ultragrip 9.
Am montat aceste anvelope și deja ne pregătim de perioada de iarnă. Conform producătorului, anvelopele oferă o aderență remarcabilă în condiţiile meteo extrem de dificile din timpul iernii, dar și o distanţă excelentă de frânare pe zăpadă, vine cu caneluri hidrodinamice pentru a rezista activ la acvaplanare dar și cu indicator pentru uzura benzii de rulare optimizată.
Randamentul consumului de combustibil este o măsură a rezistenţei la rulare a anvelopei. O anvelopă cu rezistenţă redusă la rulare prezintă un randament mai mare al consumului de combustibil, deoarece necesită mai puţină energie pentru a rula. Această anvelopă are un randament bun din acest punct de vedere, clasându-se undeva în top în oferta de anvelope a producătorilor.
Cum perioadele cu ploaie și umezeală au devenit mai frecvente în iernile bucureștene, aveam nevoie de o protecție bună la acvaplanare. De aceea, gama Ultragrip este pregătită foarte bine din acest punct de vedere. La acest model, apa este îndepărtată rapid de canelurile hidrodinamice, reducând riscurile de acvaplanare și facilitând menținerea unei tracțiuni excelente pe zăpadă topită.
Din ce am testat până acum, Ultragrip 9 are o aderență excelentă pe drum uscat și umed, manevrabilitatea este clar una sportivă, comportamentul este excelent la acvaplanare, și rezistența este scăzută la rulare. Senzația în mers și ținuta de drum este suficient de sportivă, anvelopa Goodyear dă senzația unui echilibru stabil al mașinii și o senzație superioara la frânare, virarea și manevrabilitatea este foarte bună.
Dacă sunteți interesați de anvelope Goodyear, puteți găsi aici gama de iarnă.