Producătorul de uleiuri Castrol va rămâne partener Renault încă cinci ani, pentru a livra uleiuri rețelei de dealeri la nivel global. Cele două companii colaborează și în Formula 1 din 2017. Renault Group și Castrol, deținut de BP Group, și-au extins parteneriatul cu un contract nou, pe cinci ani, ceea ce înseamnă că Renault și Castrol vor dezvolta împreună și vor livra uleiurile Castrol pentru clienții aftermarket din rețelelele Renault, Dacia și Alpine.
Parteneriatul prevede și dezvoltarea unei noi generații de uleiuri dedicată motoarelor Euro 7, în baza normelor Alianței Renault Nissan Mitsubishi, ulei care va fi caracterizat printr-o vâscozitate redusă și va fi disponibil încă de luna viitoare pentru clienți. Renault și Castrol colaborează pentru producția și livrarea de uleiuri în rețelele globale din 2020, însă au un parteneriat în Formula 1 încă din 2017.
„Suntem foarte încântați să extindem parteneriatul pentru uleiuri de motor cu Castrol până în 2027. Este o întărire a colaborării, care completează relația din Formula 1, unde există un loc minunat de testare pentru optimizarea tehnologiilor noastre. Prin însumarea experienței fiecăruia dintre noi în acest domeniu, putem oferi cele mai bune servicii after-sales pentru rețelele noastre și clienți”, a declarat François Delion, VP Global Aftersales Renault Group. Uleiurile dezvoltate în comun vor fi oferite exclusiv în rețelele de dealeri Renault și Dacia, acestea fiind branduite de ambele mărci, Castrol și Renault. Renault a avut un parteneriat de 50 de ani cu renumitul producător francez de uleiuri Elf, care a fost între timp preluat de Total.