Pe 26 septembrie 1810, societatea PEUGEOT Frères Aînés a fost oficial înființată printr-o contribuție în numerar înregistrată într-un registru disponibil pentru consultare și în prezent la Arhivele Terre-Blanche (Doubs). Timp de mai bine de două secole, familia PEUGEOT a activat în industria modei în secolul 19 – prin sârmele de oțel folosite pentru fustele cu crinolină – apoi în industria mobilității, a bicicletelor și a automobilelor. Este o marcă formată de creatori, ingineri, designeri, care de mai bine de două secole au spart codurile cu scopul de a regândi standardele mobilității. Prin această alianță între femei și bărbați PEUGEOT nu a încetat niciodată să se reinventeze ca marcă. A devenit de-a lungul anilor și mai puternică pentru a aborda viitorul cu seninătate.
Cu această ocazie, Peugeot a creat un logo dedicat celei de-a 210-a aniversări a Mărcii. Începând cu 24 august și până la sfârșitul anului, această aniversare va fi marcată de mai multe campanii și evenimente cheie:
- Un plan editorial dedicat rețelelor de socializare în lunile septembrie și octombrie
- Două evenimente digitale ce vor avea loc pe 24 și 26 septembrie
Designerii din cadrul studioului PEUGEOT Design Lab au creat un logo specific pentru celebrarea a 210 de existență a Mărcii Leului. Acesta va semna toate evenimentele organizate în cinstea acestei aniversări.
Leul, ambasadorul Mărcii, apare aici din profil și este subliniat de o săgeată. Logo-ul face referire la cel mai vechi logo PEUGEOT existent (înregistrat în in 1858) care simbolizează cele trei calități ale lamelor de fierăstrău PEUGEOT produse la începuturile mărcii: flexibilitatea lamei, duritatea dinților și viteza tăierii. Săgeata exprimă noțiunea de viteză.
Legenda „210 ani” este o referință la istoria mărcii, dar și la următorii 210 ani. Culorile negru și alb împrumutate de logo subliniază sobrietatea și frugalitatea, leitmotivul mărcii
PEUGEOT. Cercul care încercuiește Leul afirmă logo-ul ca emblemă, o etichetă pe care toată lumea va fi mândră să o adopte.
La data de 26 septembrie, ziua aniversării a 210 ani de existență a mărcii Peugeot, va fi difuzat pe rețelele sociale un film având ca temă istoria mărcii.
O campanie mondială desfășurată prin intermediul rețelelor de socializare, Twitter, Instagram, Facebook și Linkedin va marca aniversarea a 210 ani de existență a mărcii PEUGEOT.
Inspirat de această aniversare, conținutul propus pentru aceste diferite platforme va face, în perioada 1 septembrie-30 octombrie, obiectul unui plan editorial bazat pe hashtag-ul #210YEARSWITHPEUGEOT.
În perioada 1-26 septembrie, publicul va fi invitat să participe la alegerea, în stilul “Champions League”, a celui mai emblematic model PEUGEOT din ultimele două secole. Și va exista un singur câștigător, acela care va primi votul publicului, cel mai bun model PEUGEOT!
La finalul acestui concurs, echipele PEUGEOT Design, conduse de directorul Matthias HOSSANN, vor pregăti o surpriză ce va fi dezvăluită în luna octombrie și care va reprezenta, cu siguranță, un punct de referință în cei 210 ani de existență a mărcii.
Punctul culminant al acestei aniversări va fi marcat de două evenimente digitale exclusive, care vor fi organizate în luna septembrie, în jurul datei aniversării:
- Pe 24 septembrie, un eveniment digital rezervat presei, ce va avea loc dimineața și altul dedicat rețelei de dealeri, după-amiaza,
- Pe 26 septembrie, data celei de a 210-a aniversări, un eveniment digital pentru rețelele sociale, care va fi difuzat pe platformele Twitter, Instagram, Facebook și Linkedin ale mărcii Peugeot.