Marca Renault: Locul 3 în Europa, Propulsată de Electrice și Hibride, cu Renault 5 E-Tech Lider

Da mai departe!

Marca Renault se menține pe o traiectorie ascendentă, consolidându-și poziția pe piața europeană și accelerând tranziția către electrificare, conform datelor furnizate de grupul francez.

Creștere pe Piețele Cheie:

Marca Renault a vândut 1.169.806 vehicule la nivel global în primele nouă luni din 2025 (+3,8%). În Europa, pe segmentul de autoturisme (VP), a înregistrat o creștere de 7,5%, clasându-se pe locul al treilea și înregistrând a doua cea mai mare creștere dintre primele 15 mărci. La nivel internațional, creșterea a fost de 15,6% (VP+VU), cu performanțe notabile în America Latină, Coreea de Sud și Maroc.

Lider în Electrice și Hibride:

Electrificarea este motorul succesului mărcii:

  • Vânzările de vehicule electrice (VE) au crescut cu 65,8% în primele 9 luni. În T3 2025, VE-urile au reprezentat peste 20% din totalul vânzărilor, cu o creștere de 84,7%.
  • Renault 5 E-Tech este lider în segmentul B-EV în Europa, iar Scenic E-Tech este lider în segmentul C-EV în Franța.
  • Marca Renault își menține locul al doilea pe piața vehiculelor hibride (HEV) din Europa, vânzările de HEV reprezentând 37,9% din vânzările mărcii în T3, susținute de modelul Symbioz.

Clio, Un Model de Succes:

Modelul Clio își păstrează popularitatea, fiind al doilea cel mai vândut autoturism din Europa pe toate canalele de distribuție. În Franța, marca Renault rămâne lider de piață.

Related posts