Marca MG intra pe piața din România în luna decembrie a anului trecut. De atunci, cu mulți dealeri și avantajul unor produse mai noi, iată că se bate de la egal cu giganți precum Stellantis. Marca din grupul SAIC a sosit în România cu rețea de 30 de dealeri.
Marca chinezo-britanică oferă un serviciu unic în România denumit comercial Triple 7 Care:
- 7 ani de garanţie integrală (din bară în bară) sau 150.000 de kilometri;
- 7 ani de asistenţă rutieră gratuită;
- 7 ani de inspecţii tehnice anuale gratuite.
Se pare totuşi că MG are o strategie foarte clară în România, una bazată pe preţuri mici, marketing adecvat pieţei (de curând şi-au asociat imaginea cu FCSB, clubul de fotbal din România cu cea mai mare bază de fani) şi livrare rapidă.
Iar până acum această strategie a dat roade. Deşi există de doar jumătate de an în ţara noastră, MG a reușit să înmatriculeze în iunie 415 mașini, mai bine decât mărcile Citroen, Peugeot și Opel la un loc (acestea au atins împreună 402 unități.
Dacă ne uităm pe rapoartele DRPCIV, observăm că MG se apropie ca înmatriculări de BMW (429 unităţi), Mazda (449 unităţi) sau chiar Nissan (506 unităţi).
Cu o floare nu se face primăvară, rămâne de văzut dacă MG va continua să menţină acelaşi ritm din iunie. Cert este că marca chinezo-britanică a depăşit deja borna a 1.000 de maşini înmatriculate în România şi foarte probabil până la finalul anului va depăşi cifra de 2.000 de unităţi. Cu un ritm susţinut de creştere, MG poate ajunge în top 10 mărci în 2025.