Kia intenționează să-și extindă în continuare activitatea PBV prin inovație deschisă, cooperând cu alte companii pentru a dezvolta platforme de gestionare micro / mari pentru sectoarele de livrare fără pilot și comerțul electronic. Compania va avansa, de asemenea, propriile platforme și tehnologii extrem de scalabile, deoarece compania se așteaptă ca cererea pieței pentru aceste servicii să crească la nivel global.
Extinderea viitoarelor servicii de mobilitate
Serviciile de mobilitate Kia vor câștiga un avantaj competitiv prin direcționarea atentă și concentrarea asupra domeniilor de bază.
În domeniul business-to-consumer, Kia va extinde serviciile existente. În Spania, serviciul emblematic al companiei Wible va fi extins cu Wible Más și Wible Empresas (denumire provizorie). Serviciul de utilizare a mașinilor „KiaMobility”, care a fost lansat în septembrie anul trecut ca proiect pilot în Italia și Rusia, va fi lansat și pe alte piețe europene.
În cadrul domeniilor business-to-government și business-to-business, Kia va lansa un serviciu EV care combină conceptul bazat pe abonament și car-sharing. Conform acestui nou concept de servicii de mobilitate, automobilele vor fi utilizate pentru activități profesionale în timpul săptămânii și închiriate de persoane fizice în weekend.
Programul cu abonament ‘Kia Flex’, care a fost introdus în Coreea de Sud în 2019, va fi lansat într-o versiune globală la sfârșitul acestui an sub numele ‘Kia Subscription’. Serviciul va fi operat de Sixt Leasing, companie care a fost achiziționată de Hyundai Motor Group anul trecut, iar automobilele vor fi furnizate de către afiliații și dealerii regionali ai companiei.
Viitoarele planuri de activitate
(1) Obiectivele activității
Kia prognozează creșterea profitului operațional anul acesta, pe baza volumului de vânzări în creștere și a prețului mediu de vânzare (ASP) îmbunătățit și a mixului de produse. În concluzie:
Vânzări globale în 2021 (vânzări en-gross): 2.922.000 unități, 12.1% creștere față de anul trecut
- Venituri în 2021: 65.6 trilioane KRW, 10.8% creștere față de anul trecut
- Profitul operațional în 2021: 3.5 trilioane KRW, 70.1% față de anul trecut
(2) Marja profitului operațional
Cu o profitabilitate crescută pentru noile modele EV, Kia a făcut ajustări în creștere în legătură cu obiectivele sale privind marja profitului operațional, din cifrele anunțate inițial anul trecut. Kia vizează acum o marjă de profit operațional de 5.4% în 2021 și o marjă de profit operațional de 7.9% în 2025.
(3) Baza creșterii marjei profitului operațional
Creștere echilibrată atât pe piețele avansate, cât și pe piețele emergente
Kia intenționează să-și extindă vânzările pe termen mediu și lung la 3.8 milioane de unități în 2025. Procentul vânzărilor de vehicule eco, care se așteaptă să ajungă la aproximativ 10% din vânzările totale până în 2021, se estimează că va crește la 22% până în 2025. Pentru piețele emergente, compania își va extinde cota de piață prin producția locală de asamblare CKD (knock-down complete).
Îmbunătățirea mixului de produse
Kia se așteaptă ca îmbunătățirea ASP și a mixului de produse, care a dus la creșterea profitabilității companiei anul trecut, va continua. În special, se așteaptă în continuare creșterea cotei de vânzări a automobilelor recreaționale ale companiei de la 56% în 2020 la 65% în 2025.
Îmbunătățirea profitabilității automobilelor electrice
Se așteaptă ca automobilele electrice Kia să intre într-un nou nivel de rentabilitate odată cu lansarea modelului CV la sfârșitul acestui an. Compania se așteaptă să obțină profitabilitate la nivelul modelelor ICE existente în 2025. Compania previzionează, de asemenea, că îmbunătățirea costurilor automobilelor EV va fi consolidată continuu prin economii de scară datorită extinderii volumului automobilelor EV și a reducerii costurilor materiale prin investiții în cercetare și dezvoltare.
Plan de investiții stabil și constant
Cheltuielile investiționale ale Kia din 2020 până în 2025 se așteaptă să fie de 29 trilioane KRW. Kia va menține nivelul anual de investiții de aproximativ 5 trilioane KRW, reducând investiția actuală în segmentele de afaceri tradiționale existente, crescând în același timp proporția investițiilor strategice pentru proiectele viitoare. În plus, compania își va extinde investițiile în cercetare și dezvoltare.