Am ajuns și în era în care să testăm un Jeep electrificat. Jeep Compass 4xe, despre el este vorba, a venit la testele AutoReport.ro pentru a ne convinge de calitățile unui plug-in hybrid cu ADN american.
Din punct de vedere al designului, Jeep Compass facelift vine cu o parte frontală redesenată și câteva modificări minore aduse părții din spate. Blocurile optice față sunt acum mai înguste, dar mai performante. Versiunea de echipare de top Trailhawk accentuează prin anumite elemente caracterul agresiv al acestei mașini gata pentru a înfrunta drumuri mai grele.
Sub caroserie avem Ansamblul format dintr-un motor pe benzină, cu patru cilindri, și o unitate electrică (situată pe puntea spate) oferă 240 de cai putere. Cuplul maxim este de 270 Nm. Motorul electric este alimentat de un acumulator de 11.4 kWh. Autonomia electrică declarată de producător este de până la 49 de kilometri. Comportamentul dinamic este cel mai bun din gama Jeep, datorită dimensiunilor compacte și centrului de greutate ușor coborât al mașinii.
În interior regăsim un habitaclu mai modern ca orice am văzut pe un Jeep. Cei de la Stellantis au imprimat mai mult rafinament și un stil european. A fost redesenată planșa de bord, care integrează acum un display central (8.4 sau 10.1 inch) pentru sistemul multimedia Uconnect 5 și instrumentarul de bord digital cu ecran de 10.25 inch. De asemenea, la fel ca și la varianta non-facelift, 5 persoane cu tot cu bagajele lor pot călători în cele mai bune condiții.
Cele mai importante noutăți le regăsim la acest facelift printre sistemele de asistență oferite în standard. Lista include Drowsiness Alert, Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Assist și Automatic Emergency Braking cu funcție de recunoaștere a pietonilor și cicliștilor. Cu o importanță mai mari și mai precise acum sunt sistemele Lane Keep Assist și Adaptive Cruise Control lucrează împreună pentru a menține mașina pe centrul benzii de rulare, oferind astfel un condus semi-autonom de nivel 2.